ďťż

Graczem będąc…

Czy wężyki podciśnienia (chyba tak sie nazywają są przy przepustnicy ) mogą mieć wpływ na falujace obroty ??


Dodam ze błąd wskazuje na zawór ERG. Pozdrawiam
No to chyba sam odpowiedziałeś sobie na pytanie. Przez EGR mogą dziać się dziwny jeśli chodzi o obroty, szczególnie na biegu jałowym.
no pewnie ze moga


Tak więc zaworek ERG zaślepiony obroty narazie spokojne na 900 sobie stoja na biegu jałowym silniczek jagby troszke odmulony fajniej smiga tylko dalej check sie świeci akumulator był wyjety podczas zaślepienia zaworu czy zaslepienie zaworu automatycznie wskazuje błąd czy check powinien zgasnąc??????
Chętnie przyjrzę się tej sprawie także w mojej Nubirce.

Otóż mój problem polega na tym, że silnik po odpaleniu (gdy jest zimny) pracuje równiuteńko na 1100-1050 obr/min, w miarę rozgrzewania się silnika obroty spadają do 1tys, nawet do 950 obr/min, ale gdy to następuje - wiadomo silnik ma coraz większą temp - dochodzi do falowania obrotów. Obroty zaczynają się powoli zwiększać stopniowo jakbym dodawał gazu do 1,5tys obr/min (trzyma tak z 1 min) i spada do 1,1tys i tak cały czas falują w tym zakresie !! Zapala się CHECK i nic więcej już się nie dzieje. Cała sytuacja dzieje się tylko, gdy silnik osiąga temp powyżej 30*C na zimnym wszystko jest ok ładnie mruczy.

Wstrzymuje się od wizyty u mechaników bo to krwiopijcy wymienię pół auta a problem pozostanie ...

No i nie odczytałem jeszcze błędu, chcę mieć pogląd w teorii co to może być. Sonda, krokowy, przepływomierz, zawór ERG ?
sczytaj bledy zobaczysz co wyskoczy moze byc krokowy moze egr
Widzę kolega w Legi z nickiem wnd (domyślam się, że z Nowego Dworu Maz.) to może podpowie gdzie dobrze to zdiagnozują ?
to może podpowie gdzie dobrze to zdiagnozują odpukac to moje 3 DU i z zadnym nie musialem jezdzic po mechanikach wiec nie moge nikogo polecic
Ok.

Masz szczęście, ja jak z czytam błąd to podzielę się i powiem co było nie tak. Usterkę postaram się usunąć i podzielę się wrażeniami.
Ja dalej walcze niestety z obrotami raz jest dobrze raz zle, moge jezdzic cały dzień i będzie dobrze a pod koniec dnia wskoczą mi na 1900tyś i trzymaja muszę kupić przewody i wymienie od podciśnienia mam nadzieje ze pomoze
ja też nie mam już siły. obroty z przebiegiem wzrastają na jałowym teraz to już się nakręca na 1600-1700 obr/min, ech. Czekam tylko na wypłatę 10 i jadę się z tym uporać.
Nie zaszkodzi zaprogramować wolne obroty.
myślisz że nie próbowałem ? programuje wolne obroty i jak nabiera temp to od razu problem powraca...
Witam ja dziś znalazłem przypadkowo wąż gumowy nieszczelny wymieniłem i wszystko gra (jak narazie ,nie chce zapeszac) posprawdzaj wszystkie węże gumowe bardzo dokładnie
A dokładnie w którym miejscu go namierzyłeś ?

U mnie najdziwniejsze jest to, że na zimnym silniku chodzi ok
Na ciepłym natomiast wariuje z tymi obrotami, no ale nie odczytywałem jeszcze błędu z kompa i nie wiem co to może być.

Spalanie wzrosło, ale gdzieś o 0.5 litra
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •