Graczem będąc…

Witam, ten problem nurtuje mnie od lutego, wymieni³em wtedy ¶wiece i przewody wysokiego npiêcia(¶wiece NGK a przewody oryginalne) po przejechaniu ok. 6 ty¶ km podczas duzej wilgotno¶ci lub nizszej temperatury odpalaj±c samochod nie zaskakuje jeden cylinder(ten przy prawie najd³uzszym przewodzie, samochod klekocze na trzech cylindrach oko³o 2-3 minut poczym czwarty cylinder siê za³±cza bo podejrzewam zlapie jakas temp) wymieni³em wiec znowu swiece i problem znikn±³ na tydzien po czym znowu zacz±³ sie pojawiac wiec wymieni³em przewody i tez pomog³o ale tylko na 4 dni, dzisiaj zapalaj±c samochod po jednodniowej przerwie znowu klekota³ na 3 cylindrach oko³o 2-3 minuty) problem wystepuje zarowno na benzynie jak i po prze³±czeniu na LPG przy 2000obr, zarowno gaz jak i benzyne tankuje na roznych merkowych stacjach zeby wykluczyc przyczyne samego gazu, proszê o pomoc i z gory dziekuje za jakiekolwiek wskazówki;)


Po wymianie ¶wiec i kabli problem ustal ? i pojawi³ siê znów po 6 tys km dobrze rozumiem ?
Je¶li tak to stawia³ bym znowu na kable, je¶li po wymianie dalej Ci na zimnym nie pali na wszystkie gary to wymieñ kopu³kê i palec.
to wymieñ kopu³kê i palec
- je¶li je znajdzie - w co w±tpiê [ powy¿szych brak]
Kol. Kamilian ma minusa za wprowadzanie w b³±d.
zgadza siê ale po 6 tys ponownie wymieni³em ¶wiece a nastepnie przewody (4.05.2010) i wczoraj od nowa nie pali na jednym cylidrze przy zimnym silniku, wiec raczej nie jest to wina ani przewodow ani swiec... a gdzie ta kopu³ka siê znajduje?


Kopu³ki brak

O kurde!
Wcze¶niej przegl±da³em inne tematy i by³em przekonany, ¿e kolega ma Matiza
No tak w nubirze nie ma kopu³ki, ale cewka jest i na ni± bym zwróci³ uwagê.

Ale jak mówisz, ¿e po wymianie kabli masz chwilê spokoju to sprawd¼, czy nie masz na tych kablach przebicia, mo¿e siê okazaæ, ¿e po terenie gdzie¶ Ci ³aska pomieszkuje a one lubi± zjadaæ kable mi zjad³a miesi±c temu w s³u¿bowym Getzie podobne problemy przerywa czasem na zimnym.
mam dwa komplety kabli, jedne orginalne a drugie jakies zwyk³e za 50 z³, nowe ca³e ³adne i jeszcze pachn±ce gum±, stawia³bym bardziej na t± cewke.. hmm tak poza tym to na tych zwyk³ych tanich kablach za 50 z³ strasznie zacz± strzelac wiec znowu za³ozy³em te oryginalne i jest spokój, nie strzela. drazni mnie tylko ten klekot na 3 garach przy zimnym silniku
Jakby co to mam do sprzedania u¿ywana oryginaln± SPRAWN¡ cewkê do 2.0
ja mam 1.6... postaram siê jako¶ to sprawdziæ, a mo¿na sprawdziæ czy to cewka innym sposobem ni¿ jej wymiana na now±?
Cewki s± takie same w 1.6 i 2.0
Jakby¶ by³ przejazdem w Wawie to mo¿emy siê ustawiæ i podmieniæ na próbê.
Kamilnubira - efekt niepalenia cylindra przy zimnym silniku [ po nagrzaniu wszystko OK.] oznacza z du¿ym prawdopodobieñstwem uszkodzenie uszczelki g³owicy. Niewielka ilo¶æ p³ynu w cylindrze który nakapie przez noc daje takie same efekty. Jednocze¶nie nie stwierdzimy ubytku p³ynu z uwagi na bardzo niewielkie ilo¶ci.
stiff a ubywa mi p³yn ch³odniczy, co ok 2 tygodnie musze uzupe³niaæ zbiorniczek, wycieków nie mam poniewa¿ niedawno wymieni³em zbiornik wyrównawczy i wadliw± pompe wody a mimo to gdzie¶ ten p³yn ucieka(pod samochodem i na silniku sucho), niby pod korkiem oleju nie ma bia³ego natolu typowego przy uszkodzonej uszczelce, niby siê nie grzeje, nie traci mocy, przebieg 148 ty¶. Czy w nied³ugim czasie mog± siê ukazaæ powa¿niejsze oznaki tej uszczelki? bardzo czêsto wyje¿dzam ni± w trase bieszczady-stolica i wole dmuchaæ na zimne...
Bia³y smalec pod korkiem wcale nie jest oznak± padniêtej uszczelki. Nie powtarzaj plotek. Jazda z t± usterk± tylko pogorszy sprawê . Tak wiêc czeka ciê wymiana uszczelki.
dopiero teraz zabra³em siê za ni± (oczywi¶cie do tego czasu nubirka sobie odpoczywa³a) i jednak okaza³o siê ze USZCZELKA POD G³OWICA. dzieki za pomoc
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •