Graczem będąc…

Witam. Od jakiegos czasu zdarza sie ze po odpaleniu nubiry, czasem odpali za pierwszym a zdarzylo sie ze kilka razy musialem krecic zeby odpalila a czasem za drugim razem ale po mimo tego chodzi dobrze, nie narzekam, a problem polega na tym ze jak odpale po nocy badz kilku dniach postoju to czasem przy ruszaniu szarpnie tzn przy zmianie biegu np z 1 na 2, obroty wtedy szybko spadaja i przy puszczeniu sprzegla i dodaniu gazu szarpnie, takze przy wiekszych obrotach tego tak nie czuc ok 2 tys na mniejszych czuc i to bardzo, dzieje sie do raczej do 3 biegu, czasem przy ruszaniu na sprzegle zgasnie raz albo i kilka razy, po zagrzaniu wszystko jest w porzadku na pb chodzi rowno i nie szarpie juz tak. Mam lpg sekwencje. Wiecie o co chodzi? A i check sie zapala raz na jakis czas ale gasnie a bledu nie ma....


Nikt nie wie? Nikt nie pomoze?
podstawy czyszczenie krokowego,przepustnicy,wtryskiwaczy
A niby po co wtryskiwacze skoro one nie maja jak sie zapiec, krokowy jest od wolnych obrotow, a przepustnice ciezko wyjac i wyczyscic bo jest duze wezykow? Moze cos bardziej trafnego, jakis czujnik?


A niby po co wtryskiwacze skoro one nie maja jak sie zapiec, krokowy jest od wolnych obrotow, a przepustnice ciezko wyjac i wyczyscic bo jest duze wezykow? Moze cos bardziej trafnego, jakis czujnik?

Wyczyszczenie przepustnicy jest banalnie proste. W N2 musisz zdj±æ tylko dodatkowo rezonator bo przeszkadza. Wyjmujesz krokowca, pó¼niej odkrêcasz 3 ¶ruby od przepustnicy i j± czy¶cisz. Wcale nie musisz jej zdejmowaæ.
A niby po co wtryskiwacze skoro one nie maja jak sie zapiec, ogladales je kiedys
A jakies fotki sa jak ja zdjac, no ale zeby wyczyscic trzeba ja wyjac a tam jest mnostwo wezykow ktore mozna pomylic. Wtryskiwaczy nie widzialem ale watpie zeby to byla ich wina tak samo jak przepustnicy skoro na zimnym to sie dzieje a na ciplym nie... Bardziej myslalem o jakims czujniku.
wypnij wtyczke od czujnika MAT,jest na rurze dolotowej,i wtedy odpal jak sie zagrzeje to podepnij wtyczke,moze to pomoze
Dobra a teraz mam go zagrzac na wolnych obrotach? I ktora kreska w daewoo (najpeiej ze zdjeciem zeby nie bylo nieporozumiem) oznacza ze samochod sie zagrzal jak powinien.
Dobra a teraz mam go zagrzac na wolnych obrotach nie ja zdjalem wtyczke odpalilem (wczesniej odpalal za 2,3 razem czesto gasl i mulil na zimnym) i normalnie pojechalem jak sie zagrzal tak normalnie to wpialem wtyczke i problem zginal, pali od reki
nie ja zdjalem wtyczke odpalilem (wczesniej odpalal za 2,3 razem czesto gasl i mulil na zimnym) i normalnie pojechalem jak sie zagrzal tak normalnie to wpialem wtyczke i problem zginal, pali od reki

Czyli co odpiac ten czujnik pojechac normalnie ale na pb czy lpg i potem podlaczyc? Tylko wiesz u mnie jest takie szarpniecie jak jest zimny przy zmianie biegow tylko, takto jedzie normalnie. Tzn ze jak puszcze gaz i wcisne sprzeglo zmienie bieg puszcze sprzeglo i dodam gazu to w tym momencie szarpnac potrafi.

I gdzie dokladniej jest ten czujnik?
wcisne sprzeglo zmienie bieg puszcze sprzeglo i dodam gazu to w tym momencie szarpnac potrafi tylko na zimnym? to cos z dawkowaniem paliwa, nie zaleznie od nagrzania silnika,to moze cos z poduszka silnika gdzie dokladniej jest ten czujnik? a tutaj nr2 mi wypiecie go pomoglo,jechalem normalnie przerzucilem na gaz i jak zobaczyle ze sie rozgrzal to wpialem spowrotem
A czy przypadkiem to nie jest czujnik temperatury powietrza zasysanego? Przynajmniej on tak mniej wiecej sie znajduje. Poduszke ta przednia wymienilem no i rzeczywiscie czuc szarpniecie teraz juz lekkie jak wymienilem ale czyc w momencie dodania i odjecia gazu, choc od momentu wymiany nie zdarzylo sie....
czy przypadkiem to nie jest czujnik temperatury powietrza zasysanego dokladnie to MAT czuc szarpniecie teraz juz lekkie jak wymienilem ale czyc sa jeszcze 2 poduszki
No myslalem jeszcze o podobnie wygladajacej ale z tylu silnika, bo ta przy wydechu juz jest wymieniona. Sprobuje z tym czujnikiem narazie.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •