Graczem będąc…

Witam. Przeszukiwa³em forum ale nie znalazlem tematu który by dokladnie opisywal moj problem. Mianowicie mam w swojej Nubi tak, ¿e na PB moge jezdzic i jezdzic i wszystko w porz±dku, a na gazie zdarza sie ze przejade kilometr i go "zamuli" , a czasem moge przjeechac i 10km i nie zamula. Ale jak juz zamuli to nie da sie jechaæ, praktycznie zero przy¶pieszenia, na swiatlach zeby ruszyc to najpierw przed wysprzegleniem trzeba dac kolo 3tys obr., bo inaczej zd³awi sie i zga¶nie. Nie wiem od czego zacz±æ ziagnozê, bo nie chce wydawaæ zbêdnie pieniêdzy na warsztaty, które najchêtniej wyniemi³y by wszystko naraz i skasowa³y ³adnych pare stówek.Czyta³em trochê o uk³adzie WN, ale nie znalaz³em czy przy tym te¿ by³ by problem na PB ?


zapomniales o "tagu"
10 sek szukania i mam wiele watkow z twoim problemem http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=16022

u mnie np. przed wymiana swiec i przewodow ,na gazie strzelal i przy gwaltownym ruszeniu gasl, na benzynie bylo wszystko ok.
No chcia³em problem opisaæ dok³adniej ale chodzi³o mi g³ownie o to, czy uk³ad WN móg³by powodowac takie problemy na LGP, bo jak juz wspomina³em na PB jedzie dobrze i ma swoje przyspieszenie. A bym zapomnia³, czy mo¿e mieæ co¶ wspólnego z tym wymontowanie katalizatora? Bo jakos po wymontowaniu kata zacze³y sie te d³awienia i brak mocy...

PS. s4j0p, czy ty nie przynosi³e¶ CV do Da grasso ?
No chcia³em problem opisaæ dok³adniej ale chodzi³o mi g³ownie o to, czy uk³ad WN móg³by powodowac takie problemy na LGP
u mnie powodowal problemy z gazem , z pb bylo wszystko ok.

ps. tak zanioslem, ale kiedy to bylo koneic offtopu


zastanawialem sie jeszcze nad sond± lambda, ale te¿ nie mam pojêcia czy ma ona wp³yw na prace na pb. Mo¿e po prostu powie mi ktos które elementy s± odpowiedzialne za pracê tylko na LGP i ewentualnie jak sprawdzic ich stan? Z góry dzieki
wystarczy na pocz±tek wymieniæ filterek gazu i spu¶ciæ syf z parownika. potem wyregulowaæ gaz. je¶li problem nie zniknie parownik jest do wymiany lub regeneracji. to wszystko. Instalacja gazowa ma osobny sterownik wiêc ¿adna sonda czy inne rzeczy nie maj± nic do tego. Je¶li je¼dzi na pb normalnie to i na gazie musi chodziæ wystarczy zrobiæ to co napisa³em wy¿ej. podejrzewam ¿e pomo¿e.
Sonda ma wp³yw na LPG, przeciez po rozgrzaniu silnika steruje mieszank±... a móg³by¶ mi powiedziec jak ten sef z parownika spu¶cic? Da rade samemu ?
krzysieeq, na przyk³adzie innego: http://www.elektroda.pl/r...o_opis_1966.jpg
doobra, rozumiem ze ten koreczek odkrecic, na ciep³ym silniku to robimy czy na zimnym / na uruchonmionym czy zgaszonym?
Na zgaszonym i ciep³ym silniku spuszczasz mazut.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •