Graczem będąc…
Witam panowie. Dzisiaj w Rzeszowie jest 34 st. w cieniu. Jechalem na klimie przez miasto, postawilem auto kolo bloku i wyzucilo mi troche plynu ze zbiorniczka. Temperatura na zegarku byla w normie. Czym to moze byc spowodowane. Wspomne tylko ze to nie pierwszy przypadek, czasami tak mi sie dzieje. Plynu ucieka nie duzo tak z setka ale dreczy mnie pytanie dlaczego??
mas³o ma¶lane ubywa Ci p³ynu i nie wiesz sk±d, czy wywala Ci korkiem bo ju¿ nic nie rozumiem ..
No faktycznie bylo troche nieskladniowo.
Wywala korkiem
No faktycznie bylo troche nieskladniowo.
Wywala korkiem
nie wiem czy woda w uk³adzie ch³odzenia mo¿e mieæ na to jaki¶ wp³yw, a kiedy wymienia³e¶ p³yn mo¿e kwalifikuje siê do wymiany tak jak p³yn hamulcowy po jakim¶ przebiegu.. nic innego mi do g³owy nie przychodzi
Czym to moze byc spowodowane. Wspomne tylko ze to nie pierwszy przypadek, czasami tak mi sie dzieje. Plynu ucieka nie duzo tak z setka ale dreczy mnie pytanie dlaczego??
Podejrzewam, ¿e zwyczajnie masz zbyt rozwodniony p³yn.. Mechanizm zjawiska jest taki: dopóki pracuje pompa wody, dopóty p³yn ch³odz±cy nie zd±¿a siê nagrzaæ powy¿ej temperatury wrzenia, przep³ywaj±c przez blok. Jak siê zatrzymasz - blok jest nadal bardzo gor±cy, i p³yn jest w nim przez jaki¶ czas ogrzewany nadal, ale ju¿ nie ma szans siê sch³odziæ, bo "stoi w miejscu" - w koñcu jego temperatura przekracza punkt wrzenia.
Sugeruje wymianê p³ynu. Na niezbyt ochszczony