Graczem będąc…
dobra mianowicie mam taki problem, auto na gazie praktycznie zawsze gasnie na wolnych obrotach do tego bardzo duzo gazu pali.... Ilosci wrecz ogromne na 35l gazu zrobilem zaledwie 180km Co z tym moge zrobic ? Prosze o pomoc
u gazownika oczywi¶cie by³e¶?
Pewnie sie skonczyl parownik
Bylem u dwoch ale nic ni wskurali a ja tylko kase stracilem.....
zdaje siê ¿e masz dziuraw± któr±¶ z membran, parownik do wymiany
Dobra teraz jeszcze popatrzylem w garazu, i strasznie chlapie z tumnika nawet czuc paliwem chyba albo to woda..... Nie rozumiem tego czemu sie tak dzieje naprzyklad dzisiaj po poludniu jak go palilem jakies 2 min chodzil normlanie na gazie. tylko martwi mnie to ze mu tak chalepie z tego tumnika........
[ Dodano: 2009-12-14, 22:58 ]
Ok a dlaczego tyle pali tez paliwa tak wogule, bo pali duzo gazu i paliwa, a w dodatku bardziej chlapie z tumnika na paliwie??
Parowanie z tlumika to norma
A dlaczego tak duzo tez pali paliwa.... czy to cos moze miec z tym parownikiem?? bo mi sie nie zbyt wydaje??
Sprawd¿ TPS-a...u mnie w³a¶nie to powoduje podobne objawy...Legia spali³a 30L na 180km.
Ok sorry ze nie znam sie ale co to jest TPS i czy to tez moze oddzialywac na spalanie gazu??
TPS to czujnik po³o¿enia przepustnicy. Mo¿e powodowaæ takie objawy jak ga¶niêcie zimnego silnika lub wysokie obroty z marszu, mo¿e przerywaæ dop³yw paliwa (na trzecim biegu przy 3ty¶ ga¶nie). TPS powinien siê wykrzaczaæ jako kontrolka CHECK na desce. Nie zawsze b³±d musi le¿eæ w samym czujniku, mo¿e to byæ sprawa wi±zki.
ok dobra to sprawdze to, a jak to sie ma do gazu tez moze miec wplyw?? ide brac sie za sprawdzanie.
Podajê Ci to co sama wiem, bo akurat u mnie by³y takie a nie inne objawy, a winê ponosi³ TPS lub jego wi±zka.
Powodzenia w poszukiwaniach...TPS-u równie¿...
Ok wlasnie dostalem sie tam i powiem tak ze wszytko jest ok z tpsem i z jego wiazka, ale zobaczylem ze cos nie tak jest z czym innym parownik tez jest ok, strasznie czesie silnikiem na gazie, a z paliwem juz sie wyjasnilo zabrudzona przepustnica sie przycinala, na gazie jak pali czesie silnikiem i nie ma wolnych obrotow nie mam juz zielonego pojecia co moze to jeszcze byc, za chwile jade sie przejechac na paliwie i zobacze ile pali. Jak ma ktos jakies jeszcze pomysl bede bardzo wdzieczny.
Sprawdzi³e¶ TPS- dobry jeste¶. Jak to zrobi³e¶?
witam powiem szczerze ze tez mialem taki problem jak kolega. Moja nubira 1,6 palila 30l na 100km LPG . 2 gazownikow probowalo. kazdy co innego rekordzista powiedzial ze trzeba wymienic reduktor. Pojechalem do Gazownika na Burakowska ( Warszawa ) i wystarczyla regulacja gazu.
Musisz znalesc dobrego gazownika ktory zna sie na robocie
Zobacz czy nie dostaje lewego powietrza. U mnie czêsto pomaga reset ECM-a dlatego mo¿e czêsto o tym tu piszê. Po prostu moja Nubi lubi takie "pieszczoty":) i najwa¿niejsze, ¿e pó¼niej jest zadowolona:)
Co do epsa to poprostu przelozylem go od drugiej nubiry co jezdzi dobrze, a polonczenie mi sprawdzil elektronik i tam wszytko jest ok. Popatrze dzisiaj jeszcze raz na ten parownik, Mimo ze sadze ze w tym to jakos problemu nie bedzie, tez zuce okiem czy czasem nie dostaje lewego powietrza.
No to znalazlem problem tak mozna by powiedziec, powietrze przez filter powietrza nie dochodzilo, mimo ze filter byl zalozny nowy jakis miesiac temu wiec nikt go nie sprawdzal, ale co gorsze, sciagnelem filter otworzylem puszke tam gdzie byl i ladnie chodzi, ale nawet jak bez filtra zamkne puszke to brakuje mu powietrza i zaczyna go szarpaci tak dalej, czyli nawet to nie wina filtra tylko calego dolotu do filtra a jak sciagnolem reflektor i zobaczylem co tam jestto sie za glowe zlapalem, puszka nastepna i jeszcze gdzies idzie, ma ktos dobre rozwiazanie na to???