Graczem będąc…

witam.od jakiegos czasu mam problem z nesia 1,5 8v przerobiona na gaz ale tylko jak jezdzi na bezynie.Szczegulnie jak odpalam po dluzszym postoju to nesia jak odpali i daje troche gazu to ja dusi zamiast isc do przodu.Wymienilem juzfiltr paliwa(bezyny) filtr powietrza silniczek krokowy i zresetowalem komputer i ciagle to nic nie daje .jaka moze byc przyczyna i jak ja usunac.Na gazie idzie bez problemu nic nie dusi nic nie zacina chodzi ok nie wiem co to moze byc a w warstacie gosc chcial wymienic pol slnika.dodam ze wszystkie plyny w normie olej ok chlodzacy ok nie wiem czy mieszanka jest dobrze ustawiona na biegu jalowym ,jak ruszam to mam wrazenie ze przewodem paliwwym od bezyny idzie powietrze zacina go strasznie,jak sie nagrzeje jest ok


mo¿e to byæ wina zaworu EGR, mo¿liwe te¿ ¿e potencjometr przepustnicy koñczy ju¿ swój ¿ywot...
mo¿e to byæ wina zaworu EGR, mo¿liwe te¿ ¿e potencjometr przepustnicy koñczy ju¿ swój ¿ywot...
a jakto sprawdzic i co ewentualnie zrobic z tum egr a potencjometr nigdzie go niemozna kupic
Poczekaj na wypowied¼ Micha³aDaewoo


Hmmm chyba ze masz przytkane wtryski i dlategho go muli...
Hmmm chyba ze masz przytkane wtryski i dlategho go muli...
ale muligo tylo jakjestzimny potem to mija wiec wtryski kable i swiece odpadaja(tym bardziej ze te 2 ostatnio wymienilem na nowe
Powiem tak: Jestes juz 3 lub 4ta osoba, ktora pisze w przeciagu dwoch tygodni, ma LPG i ma ten sam problem. Jak jest zimny to niedobrze, jak sie rozgrzeje wszystko cacy. Poki co jeszcze nikt nie rozwiazal zagadki
witam, ja mam identyczny problem i nie mam pojecia co to moze byc:/ wychodzi na to ze nexie tak maja;) trzeba z tym zyc:p hehe
pompa paliwa, podjedz do jakiego¶ warsztatu i niech Ci sprawdz± ci¶nienie paliwa. Je¶li chodzi na gazie idealnie - to odczepcie siê od ¶wiec, przewodów filtrów i innych egiereów itp...

[ Dodano: 2007-09-02, 01:03 ]
ps. je¶li wtryski s± przypchane to na wolnych "kuleje" nawet jak siê zagrzeje, a jak dasz ped³ w pod³ogê to idzie normalnie - bo wstrzykuje paliwo, przepustnica dostarcza powietrza i mieszanka jako¶ siê spala...
pompa paliwa, podjedz do jakiego¶ warsztatu i niech Ci sprawdz± ci¶nienie paliwa. Je¶li chodzi na gazie idealnie - to odczepcie siê od ¶wiec, przewodów filtrów i innych egiereów itp...

[ Dodano: 2007-09-02, 01:03 ]
ps. je¶li wtryski s± przypchane to na wolnych "kuleje" nawet jak siê zagrzeje, a jak dasz ped³ w pod³ogê to idzie normalnie - bo wstrzykuje paliwo, przepustnica dostarcza powietrza i mieszanka jako¶ siê spala...
a czym mozna przeczyscic wtryski jest jakis preparat co to zrobi
na stacjach benzynowych kupisz np. STP (czarne opakowanie) do benzynki, na ca³y zbiornik wlewasz ca³± butelkê i je¼dzisz tylko na benzynce, zaszkodziæ na pewno nie zaszkodzi - pomóc mo¿e.
zrobilem juz wszystko zostalo tylko zaslepienie egr nie wiem skad wezme taka zaslepke ale musze to zrobic
ej bo moze jest tu rozwiazany moj problem, bo ja mam tak tez wlasnie, wszystkie uszczelki nowe (robi³em plan glowicy) , nowe oleje, nowe filtry (nawet paliwa juz zmienia³em) i mi gasnie na gazie. obroty na gazie i na benzynie skacza od 500 do 1600 bez zaleznosci czy jest cieply czy zimny czy na dworze jest sucho czy mokro itp. do tej pory na benzynie hula³ na gazie ponad miesiac juz nie jezdzi³em no i pare dni temu zmienilem filtr powietrza i dupa bo na benzynie ja mu w gaz a on podskoczy do 2tys i BUUUU, ale za to na gazie teraz je¼dzi bo wczesniej mi gas³ co sprzeg³o wcis³em a po zmianie filtra powietrza pare dni temu zdech³ mi tylko 2razy....:-/ i brak mocy odczuwalny!! (20sek do 100km/h na benzynie) da rade te wtryski jakos normalnie bez zabawy w plyny i trzymanie kciukow zeby zadzialalo? wyciagnac listwe i pod cisnieniem dmuchac? oddac do fachowca? a jak nie wtryski to co bo mnie juz kur... lapie!
sMad, lepiej oddaj fure do fachowca, jesli takiego znajdziesz, gdyz przy odrobinie szczescia naprawi Ci auto i zaoszczedzisz dodatkowych kosztow. No i auto zacznie jezdzic jak dawniej.
a z czego mozna zrobic uszczelke zaslepiajaca egr
z grubej blachy Najlepiej sobie wyciac Brzeszczotem albo wyzynarka, ewentualnie podpilowac na koniec pilnjikiem No i trzeba jakos otwory zrobic

[ Dodano: 2007-09-04, 15:05 ]
] [edytia[ doszedlem do wniosku ze chyba zle Cie zrozumialem jezeli chodzi Ci de facto o sama uszczelke - moze byc z kartonu , detki rowerowej, cokolwiek w miare miekkiego
moze byc z kartonu , detki rowerowej, cokolwiek w miare miekkiego
No nie wiem. Karton pewnie by sie sfajczyl albo pod wplywem wilgoci zmiekl.
Najlepiej uzyc silikonu odpornego na wysokie temperatury albo wyciac blaszke metalowa na wymiar i zaslepic. Nie wiem czy mozna uzyc puszki od piwa bo nie znam wytrzymalosci hydronaliow na wysokie temperatury.
ale o jakiej uszczelce mowimy? tej t.j. na obwod tylko? karton moze byc Albo guma ;
a haaa, wczoraj pojechalem z kobieta na zakupy do tesco i po zakupach, kluczyc i cisza kreci ale nie lapie:-/ zostawilem go w pizdu, dzisiaj pojechalem na dotyk odpalil, gazuje gazuje nagle sruuu z wydechu strzal zdechl, odpalilem i zawory dzwonia strasznie, o huuu.... mu chodzi:-/ co sie moglo stac? do wymiany czy regulacji?:|

ps. za ile mozna kupic silnik opla 2.0 ten eco co w kadecie ma 155km a w calibrze tyle samo lub 170?
ps. za ile mozna kupic silnik opla 2.0 ten eco co w kadecie ma 155km a w calibrze tyle samo lub 170?

Pierwsze slysze, zeby w kadecie byly jakies silniki 2.0 po 155KM ;]
2.0 ecotecow nie bylo w kadecie (to sa juz nowe silniki opla i ma 136KM).

Kadetowe 2.0:
C20NE
20SER
20SEH
C20XE

KM/rpm
115/5400
124/5600
129/5600
150/6000

Nm/rpm
170/3000
173/2600
180/4600
196/4800

Najmocniejszy w Calibrze to C20LET czyli 2.0 z turbo (204KM)
Najtaniej bedzie kupic 8zaworowego SEHa lub NE. C20XE jest drozszy w utrzymaniu, a znalezc LETa w dobrym stanie to jak wygrac 6 w totolotka

Poszukaj na alledrogo. Koszt swapa to jakies 1,5-2tys zl min.
witam
nalalem wczoraj benzynke do baku i ten magiczny preparat do czyszcenia wtryskow i dzisiaj popoludniu nie chcial odpalic dzialalo wszystko ok ale nie zacoagal.kilkukrotne proby daluy efekt ale nie wiem co sie dzieje z tym samochodem w warstacie powiedzieli ze jak chce to wymienia wszystko za 1200zl i zrobia ze bedzie dialalo
wieprzmak, a co oni wymienia jesli mozna wiedziec?

Bo mi w ASO tez kiedys oferowali naprawde walka rozrzadu za 1300zl, szkoda, ze to byl zapchany tlumik srodkowy, ktory sam wymienilem za 100zl

Sprawdz jeszcze cisnienie na pompie paliwa jak mowil Michal bo moze sie okazac, ze daje za male cisnienie jak wcisniesz gaz. Z reszta jak sie jezdzi na oparach paliwa a ma sie LPG to potem pompy powoli klêkaj±.
Koszt nowej dobrej pompy to ok. 120zl. Wymienisz sobie sam jak masz klucz "8" i plaski srubokret. Ale najpierw to sprawdz cisnienie i spytaj sie co magicy chca wymienic za 1200zl
ze jak chce to wymienia wszystko za 1200zl i zrobia ze bedzie dialalo
No faktycznie, za 1200 mozna wymienic pol samochodu, czyli prawie wszystko

Stary, sprawdz iskre i paliwo czy dochodzi
paliwko dochodzi pompa cisnie ale nie wiem jakie cisnienie ale swiece byly zalane bezynka a iskra samemu nie sprawdze, ale czy jest w tym samochdzie jakis czujnik obrotow bo moze on jest zwalony i nie dzialo dopbrze i wtedy nie ma iskry???
Czemu nie sprawdzisz iskry? bardzo prosto sprawdzic Bierzesz jakas swiece ( jak nie masz to kup ), sciagasz kabel zaplonowy ze swiecy, wkladasz w niego dodatkowa swiece. Kladziesz na bloku silnika, krecisz rozrusznikiem i patrzysz czy iskra przeskakuje I tak z kazda swieca po kolei
a wiec tak iskra jest na kazdej swiecy paliwko ma cisnienie i wydatek ok wtryskiwacze maja rezystancje wewnetrzna ok14 omow a czujnik otwarcia przepustnicy jest troche wyrobiony juz nic nie wiem o co chodzi w warsztacie skasowali mnie 40 zl i nic sie nie zmienilo co mam zrobic pomocy bo na bezynie mam okropnie duze klopoty moze to ten egr bzikuje na poczatku jak jest zimny silnik a jeszcze wymienilem filtr powietrza i przewody wysokiego napiecia nigdzie nie ma przebicia na kablach

[/b]POMOCY!!!!!!!!!!
w aucie mam problemy z napieciem poprosty zamiast napiecia 12V mam skoki napiec miedzy 7 a 13 V po drugie nie wiem ale czy w mieszalniku powinna byc woda w srodku a po tzrecie nie wiem czy autko nie chce chodzic jednoczesnie an benzin i gaz i przez to ma problem sprawdzalem moze masa jes gdzies nie ok i przez to zamiast odpowiedniej wartosci na wtryskiwacze podawane jest zle napiecie pomocy bo w warsztacie powiedzieli ze nie beda tego robic tylko wymienia silnik na inny za 2300 zl z osprzetem z innej nexi a tamta chodzila ok wiec nie mam juz do kogo pojechac i nie wiem co zrobic
pozdrawiam
jak masz pod³±czenia masy i pr±dowe ok. to chyba alternator konczy swoj± ¿ywotno¶c.
w mieszalniku (chodzi o parownik?) jest p³yn z uk³±du chlodzenia, ale tylko w jednej jego czêsci. P³yn ogrzewa ciek³y gaz który dochodzi do parownika i zamienia go w fazê lotnê która idzie dalej do miksera.
Zacznij od sprawdzenia uk³adu elektrycznego, kiedys nie pod³±czy³em masy do kolektora ss±cego i silnik nie chcia³ odpalic.
Co do mechaników proponuj±cych wymianê ca³ego silnika - ZMIEÑ WARSZTAT
proponujê zacz±æ od rzeczy najprostszej, wlej do zbiornika 10 litrów benzyny i 0,5 litra denaturatu, u mnie poskutkowa³o po przejechaniu ok. 20 kilometrów
je¶li nie to niestety pompa paliwa jest zu¿yta lub zawór regulacji ci¶nienia paliwa jest nieszczelny ale to raczej woda w zbiorniku paliwa
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •