Graczem będąc…
Witam. Mam dwa zapytanka do was. Moze ktos sie orientuje jak to wygl±da.
Mianowicie mam zawieszenie Weiteck od astry Gsi i ostatnio przyjzalem sie tylnym sprezynom.
Okazalo sie ze zwoje na siebie nachodz± :/ Czy jest to wina tego ze mam sedana?? Czy tak mo¿e byæ? Dziwnie sie jezdzi , bo przód trzyma idealnie a ty³ mi ucieka ci±gle mimo opon 195/45/15 w dobrym stanie. Druga rzecz, która mnie zaciekawi³a to fakt ze od momentu jak sie zrobilo ch³odniej (wczesniej zamontowalem ostatni przelotowy t³umik) to autko nie jest w stanie osi±gn±æ temperatury jak latem. Kreska zawsze jest ponizej ¶rodka.
Prosze o wypowiedzi konkretne i jak najbardziej powazne.
Pozdro
Zwoje sie dotykaj± czy zachodz± na siebie ?
Je¿eli dotykaj± siê np. 2 zwoje ze sprê¿yny, a jest ona progresywna, to s³ysza³em, ¿e to jest normalne.
Jakie masz amortyzatory z ty³u ?
PS. Weitec, nie Weiteck
Co do temperatury to mo¿e byæ to termostat i do koñca siê nie otwieraæ ale jest to raczej mniej prawdopodobne prêdzej czujnik temperatury lub wska¼nik zegarów . Ale ogrzewanie normalnie dzia³a??
Co do temperatury to mo¿e byæ to termostat i do koñca siê nie otwieraæ ale jest to raczej mniej prawdopodobne prêdzej czujnik temperatury lub wska¼nik zegarów . Ale ogrzewanie normalnie dzia³a??
Jak mo¿e sie nie dokoñca otwieraæ i auto jest niedogrzane? Prêdzej jest otwarty ca³y czas....
A tak wogóle to te¿ mam poni¿ej ¶rodka, tzn na pierwszej kropce a ¶rodek jest pomiêdzy dwoma kropkami..... i z tego co wiem to tak ma byæ ;-)
No sprezyny s± progresywne a amorki mam jakies gazowe najtwardsze jakie by³y. Wlasnie w najgrubszym miejscu stykaja sie te zwoje. A gdzie slyszales ze tak ma byæ? Ktos jeszcze moze to potwierdzic? Co do temperatury to strasznie dlugo sie nagrzewa caly motor a ogrzewanie jest jakby chlodniejsze niz zwykle bywa³o.
a p³yn wymienia³e¶ ?
No sprezyny s± progresywne a amorki mam jakies gazowe najtwardsze jakie by³y. Wlasnie w najgrubszym miejscu stykaja sie te zwoje. A gdzie slyszales ze tak ma byæ? Ktos jeszcze moze to potwierdzic?
Kurde w³a¶nie ju¿ nie pamiêtam gdzie tak s³ysza³em i nie wiem czy to jest prawda.
Jak mi siê przypomni to napiszê :-)
No sprezyny s± progresywne a amorki mam jakies gazowe najtwardsze jakie by³y. Wlasnie w najgrubszym miejscu stykaja sie te zwoje. A gdzie slyszales ze tak ma byæ? Ktos jeszcze moze to potwierdzic? Co do temperatury to strasznie dlugo sie nagrzewa caly motor a ogrzewanie jest jakby chlodniejsze niz zwykle bywa³o. Je¶li chodzi o d³ugi czas nagrzewania silnika -to w Twoim przypadku stawiam na termostat [ jest otwarty]. Je¶li chodzi o sprê¿yny -to zwoje sprê¿yny nie mog± siê stykaæ ,lub nachodziæ na siebie,za wyj±tkiem pierwszego,lub ostatniego zwoju [ przy sprê¿ynach progresywnych ]. I jeszcze wa¿na rzecz. Je¿eli z ty³u masz amorki gazowe to z przodu równie¿ takowe powinny byæ.
A gdzie slyszales ze tak ma byæ? Ktos jeszcze moze to potwierdzic?
Poszukaj w archiwum forum z Nexia.pl mi siê niechce :-) Co do d³ugiego nagrzewania i ch³odniejszego powietrza to: Masz gaz?
a moze zwyczajnie jest zapowietrzony uklad chlodzenia?
u mnie jak by³y prazynajmniej 3 osoby w aucie to styka³y sie sprê¿yny i za³ozy³em te gumy usztywniajace nawet ¼le sie nie je¼dzi ;-)
Gaz?? A co to? Ten peda³ na prawo od hamulca ?
Heh moja nexia nie ma, nie mia³a i NIGDY nie bedzie mia³a gazu !!:D
Jutro zak³adam silencera w wydechu i karton w grila i zobacze czy sie lepiej zrobi. W³a¶nie apropo wydechów przelotowych... Wiecie ze bez silencera mi ogieñ czasem przy redukcji wali z rury ... Czy to normalne? Moze cos z zaplonem???? Kto¶ przerabia³ ten temat??
Wiecie ze bez silencera mi ogieñ czasem przy redukcji wali z rury ... Czy to normalne? Moze cos z zaplonem???? Kto¶ przerabia³ ten temat?? Chyba normalne bo mojemu kumplowi wali przy wysokich obrotach, ze jak bedziesz sta³ z bliska to juz z Ciebie kurczak z rozna
P.S.
On ma wyciêty katalizator i t³umik stalowy NRZ.. Znaczy Z silincerem...
normalne ¿e walnie ci ogniem bo reztki paliwa nie wypalaj± ci siê w katalizatorze, a jak nisko siedzi ci nesia na tym zawiasie?