Graczem bÄdÄ câŚ
Jadąc od Tychów w stronę Murcek tak spokojnie 3800 obr 140 km/h na 5 biegu... Widze przeszkoda, zwalniam do 120 km/h zapaliła sie lampka oleju i zaczęło cos tam wyraźnie stukać... Zwalniam do 80 na godzine, bo zblizam do tylka malucha, a auto zaczyna szarpać, wrzucam na 4 i lekko gazu przy wyprzedzaniu malego, obroty wyraźnie spadają w dół, prędkośc spada i nagle zgasł silnik... Zatrzymalismy się sprawdzam olej jest ok, sprawdzam akumulator jest ok... Próbuję odpalic nie pomaga, pchalismy, żeby opdpalić nie pomaga...
A przy przekręceniu silnika słychac jak rozrucznik chodzi, ale silnik ani drgnie... To wszystko!!!! Pomocy :/...
P.S. Zapomnialem dodać, że coś tam tłukło... Dzięki Danon za przypomnienie na czacie
Co masz na myśli że silnik nie drgnie???
Bourne_Nexia_Squad, Znaczy jak przerkęcę kluczyk tojedynie słychać rozrucznik, a reszta nie ruszy, takie pykanie i nie ma takiego drgania jakby tłoki czy wałek rozrządu zaczął pracować... Dodam, ze sprwdzałem z kumplem patrząc na paski napinacze kumpel przekręcał i się nie kręciły, odkręcilismy obudowe paska rozrządu nic sie nie stało tez nie kreci po przekręceniu kluczyka...
Ciężko powiedzieć ale ja najpierw bym spróbował przy użycia klucza oczkowego kręcąć wałem korbowym.
[ Dodano: 2006-11-27, 19:15 ]
ilo zaworowy masz silnik??
Ciężko powiedzieć ale ja najpierw bym spróbował przy użycia klucza oczkowego kręcąć wałem korbowym. Próbowalismy i wszystko z walem ok!
czyli wałki rozrządu pracują???? i cały rozrząd chodzi???
czyli wałki rozrządu pracują???? i cały rozrząd chodzi??? Właśnie, że nie, bo jak kręcę kluczykiem to nic nie czuc jakby się obracał...
ja się pytam czy kręcąc "kluczem" kołem wału kobowego rozrząd pracuje a nie czy wałek jest ok
[ Dodano: 2006-11-27, 19:24 ]
i nie chodzi mi o kręcenie poprzez rozrusznik
ja się pytam czy kręcąc "kluczem" kołem wału kobowego rozrząd pracuje a nie czy wałek jest ok Cały i nic nie peklo
widze że nie potrafisz mi odpowiedzieć na moje pytania więc w niczym nie pomogę.
według mnie rozrusznik się spier... i podczas jady zblokował koło zamachowe
widze że nie potrafisz mi odpowiedzieć na moje pytania więc w niczym nie pomogę. troche za głupi jestem, ale jak pchalismy auto na biegu to rorządk kręcił się koło zamachowe tez to wszystko z boku kreciło..
no i o to chodzi
prawdopodobnie rozrusznik się popsuł tzn zespół sprzęgający
prawdopodobnie rozrusznik się popsuł tzn zespół sprzęgający Rozrucznik jest dobry bo jak przekrecam to słychac jakby się krecił tak jak odpalasz auto. to był taki odłgos
Kręcić sobie może ale nie sprzęga się z kołem zamachowym bo nie rusza koła
JUŻ SĄ WIEŚĆI MECHANIK DZWONIŁ WIĘC:
-Zatarty wałek rozrządu (wada fabryczna lanosa kazdy silnik lanosa ma),
-Uszczelki do wymiany głowica do splanowania,
-olej nowy wlać,
-Alternator naprawić,
-Komputer wyregulować na 95pb,
-kompletny rorząd do wymiany wraz z pomopą wody,
-Pompa oleju do wymiany
-Filtr paliwa i powietrza nie spowodowały przyczyny ale trzeba bo zabrudzone :/
Razem koszta z robicizną wynoszą od 1000 do 1800 zł, zalezy od stanu i częsci :/
Jakiś dobry mechanik że tak na odległość powiedział co padło :
dałeś mu przez telefon posłuchać silnika
Juz mi się nawet nie chce tego komentować dalej ... :evil:
No to na pewnie nie było przyczyną awari silnika
Danon! Auto wczoraj zepsuło i zostawilismy u mechanika dopiero od 17 je sprawdzał bo nie miał czasu
Więc zamykam ten temat
Wiesz co Ci powiem?
Jeżeli masz "niby" te 100tys zł na to auto, to zrób SWAP, bo naprawa gównianego 1.4 się nie opłaca ;-)
Zwłaszcza, ze naprawa wyjdzie tyle ile caly silnik 2.0 ;-)