Graczem będąc…

szukam przyczyny szarpania silnika.Po zej¶ciu z wysokich obrotów na wolne wystêpuj± drgania(po nagrzaniu)kierownicy i nadwozia.
Poduszki silnika s± wymienione.Serwis stwierdzi³,¿e jest wszytko w porz±dku z analizy spalin i testera.
Pasek rozrz±du,napinaæ i rolki wymieniono.

Daewoo espero rok 97' 1,5-16v,przebieg 66.700km


Za duzo o tym myslisz i dlatego Ci szarpie a poza tym kazdy samochód szarpie z zejsciu na niskie obtroty a w dodatki nie jezdzij na wysokich obrotach... UZUPELNIJ PROFIL MATOLE JEDEN
Marcin :evil: widzê, ¿e z³y dzieñ masz... :hee:
Nie zawsze nowi odrazu potrafi± obadaæ co gdzie i jak...daj ch³opakowi czas, a nie odrazu od mato³ków wyzywasz :nonono:
Sorka za :off:

Bardzo proszê o uzupe³nienie profilu.
Jak uzupe³niæ profil ?

Maricn da³e¶ czadu nie ma co :bania: :czerwona:

nikolasek77, moze Ci która¶ ¶wieca nie pali??

pozdro


po wykrêceniu ¶wiec,jedna ró¿ni³a sie od pozosta³ych.by³a bielsza tak jakby by³a nowa
Witam Mialem podobny problem w Leganzie okazalo sie ¿e szczelil jeden z oringów na wtryskiwaczach po wymianie oringów problem mino³
Skoro jedna ¶wieca jest inaczej wypalona to faktycznie sprawd¼ ten wtryskiwacz jak pisa³ tomselek. Ponadto aparat zap³onowy, przewody. Kolega mial podobne objawy w Scenicu i ostatecznie okaza³o siê ze by³a pêkniêta sprê¿yna zaworowa. Do jednego cylindra dostawa³o siê za malo mieszanki i silnik nierówno pracowa³.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •