Graczem będąc…
mam problem z silnikiem gdy jest ziny, rana szczególnie po odpaleniu na wolnych obrotach zaczyna strzelaæ tak przyt³umionym d¼wiêkiem nie jak jest przebicie w filtr powietrza auto jest zmulone nie mo¿e wej¶æ na obroty trzêsie nim ale jak tylko siê rozgrzeje ok 40sek jest ok to wszystko dzieje siê na Pb na LPG jest ok jak jadê na LPG i prze³±czê na paliwo te¿ jest ok tylko przy odpalaniu, jak odpalê rano i od razu wezmê na obroty powy¿ej 2ty¶ po chwili jest k no ale wyje wiadomo, jak jest ciep³y pali bez problemu byl dolany koncentrat do paliwa ten co czy¶ci wtryskiwacze i zrobi³em na nim 50km wymienione
-¶wiece NGK
- przewody NGK
wczoraj rozebra³em sinik wyczy¶ci³em wtryskiwacze, wymieni³em uszczelkê pokrywy zaworów, wyczy¶ci³em przepustnice by³e w dziwnym stanie w ¶rodku mia³em gêst± czarn± ma¼ nawet nie mog³em jej domyæ ta ma¼ by³a te¿ w kolektorze, silniczek krokowy by³ te¿ zawalony umy³em odt³u¶ci³em pozakrêca³em i dale to samo
uwagi!!!
- na LPG nie mam klapki anty wybuchowej
- w przewodzie obudowy filtru powietrza - przepustnica jest co¶ jak klapka anty wybuchowa ale w drug± stronê siê otwiera czyli z filtra w stronê przepustnicy wiec jak nastêpuje kichniecie w stronê filtra klapka siê zamyka
Witam
U mnie to samo...sprawdza³e¶ ustawienia zap³onu??
Ja sprawdza³em EGR, TPS, MAT,wi±zkê wszystko w porz±dku, ECM wy¶wietla tylko kod 12...stawiam na zap³on... :]
Pozdrawiam
Witam
U mnie to samo...sprawdza³e¶ ustawienia zap³onu??
Ja sprawdza³em EGR, TPS, MAT,wi±zkê wszystko w porz±dku, ECM wy¶wietla tylko kod 12...stawiam na zap³on... :]
Pozdrawiam jeszcze nie doszed³em jak sie sprawdza b³êdy da sie recznie czy zostaje komp nic nie mogê znale¼æ w necie na temat kompa ale opcia z zap³onem hmmm muszê zobaczyæ
miewam to samo ,przepustnica i krokowiec by³y jak smo³a,ropka czyni cuda potem benzynka i s± jak nowe,podejrzewam ¿e 150ty¶ km na polskim lpg i nikt nie czy¶ci³,a wracaj±c do odpalania czasem dzia³a wci¶niêcie gazu do dechy przy odpalaniu ,czasem odpiêci klemy i reset,ale to wszystko na chwile i dalej jest palenie na zimnym jakby by³ zapowietrzony ³apie nieraz od razu ale pracuje nierówno po przegazowaniu jest ok,ale u mnie jest jeszcze taki obiaw ¿e czasem nie ³apie wogóle dopiero za 4-5 razem i nawet po jezdzie kiedy postoji d³u¿ej znowu robi sie to samo co rano,stawiam na regulator ci¶nienia paliwa lub pompe paliwa, narazie niemam czasu ani kasy na wymiane i tak bujam ,Marcon je¶li dojdziesz co jest przedemn± to daj znaæ .
[ Dodano: 2009-12-06, 20:24 ]
co do zczytania b³êdów to u mnie 2,0 cdx 2001rok tylko komputer na spinacz nie idzie,a check pali siê ci±gle na bp,a na lpg ostatnio zaczo³ mrógaæ
Markon czujnik temperatury p³ynu ch³odz±cego komputer ma b³êdny odczyt co do temp silnika i automatycznie podaje z³± mieszankê
co do klapki anty wybuchowej ja wywali³em ca³kiem bo jak jest to strza³ idzie w kolektor ss±cy i czêsto odpinaj± siê podci¶nienia i auto zaczyna ¿yæ po swojemu
Markon czujnik temperatury p³ynu ch³odz±cego komputer ma b³êdny odczyt co do temp silnika i automatycznie podaje z³± mieszankê
co do klapki anty wybuchowej ja wywali³em ca³kiem bo jak jest to strza³ idzie w kolektor ss±cy i czêsto odpinaj± siê podci¶nienia i auto zaczyna ¿yæ po swojemu ale na Pb b³±d ¿aden mi nie wyskakuje
dok³adnie tak, na LPG bêdzie chodzi³ lepiej albo normalnie, jak czujnik podaje parametr ale b³êdny to wyjdzie Ci tylko przy podpiêciu do kompa .. check Ci tego nie wy¶wietli
[ Dodano: 2009-12-07, 10:07 ]
wszystko rozchodzi siê o sk³ad mieszanki startowej dla zimnego silnika
hmmm a mo¿e wiesz gdzie jest komp i od 2 tygodni nie uda³o siê go odnale¼æ teraz pozostanie odnalezienie tego czujnika
Markon czujnik masz pewnie tak jak w innych DU na bloku od ty³u silnika zobaczysz to z kana³u
a sprawdza³e¶ czy przy prawym s³upku przy nogach za plastikiem nie ma kompa ewentualnie pod siedzeniem pasa¿era co do kompa nie musisz go szukaæ, odnajd¼ z³±cze diagnostyczne i jed¼ na podpiêcie
[ Dodano: 2009-12-07, 10:46 ]
nawiasem mam ten sam problem co Ty, tylko ¿e ja kupi³em zj****y czujnik oczywi¶cie nowy muszê zdj±æ i jechaæ po kolejny, ale jak sobie my¶lê co trzeba wyprawiaæ ¿eby go u mnie wykrêciæ to jako¶ mi siê nie chce
powiedz mi ile taki czujnik mo¿e kosztowaæ??
ja wczoraj zamówi³em na allegro orygina³ DELPHI za 11 z³ plus wysy³ka
http://moto.allegro.pl/it...bira_nexia.html
i o dziwo do Tacumy te¿ pasi
czyli czeka mnie spuszczanie ca³ego p³ynu
Markon wykrêcasz czujnik i zak³adasz nowy, ¿adnego spuszczania p³ynu mnie sie dwie krople pola³y przy zmianie czujnika, to ma³y otwór i nie bêdzie siê la³o
Markon wykrêcasz czujnik i zak³adasz nowy, ¿adnego spuszczania p³ynu mnie sie dwie krople pola³y przy zmianie czujnika, to ma³y otwór i nie bêdzie siê la³o i od razu przerobie ten grzybek anty wybuchowy
mam co¶ takiego

a chce wstawiæ w obudowê taki i wyrzuciæ tamten co ty na to

zdecydowanie lepszy pomys³ strza³y nie bêd± lecieæ w kolektor ss±cy i nawet jak Ci sie przypali filtr to o niebo bezpieczniejsze a co do strza³ów to kable i ¶wiece dobre plus regulacja i nie powinno siê nic dziaæ
zdecydowanie lepszy pomys³ strza³y nie bêd± lecieæ w kolektor ss±cy i nawet jak Ci sie przypali filtr to o niebo bezpieczniejsze a co do strza³ów to kable i ¶wiece dobre plus regulacja i nie powinno siê nic dziaæ Strzela tylko i wy³±cznie na paliwie na gazie nie kable nowe ¶wiece nowe cewka ok nie pomog³o 0 przebiæ sprawa jest napewno powi±zana z tym moim problemem
[ Dodano: 2009-12-08, 09:20 ]
jeden kolega podda³ mi pomys³ ze mo¿e to byæ jeszcze regulator ci¶nienia paliwa na wtryskach
Markon nie wykluczone ¿e reduktor ci¶nienia paliwa te¿ mo¿e mieæ z tym zwi±zek, problem problemowi nierówny, ciê¿kie do rozgryzienia takie problemy najlepiej jakby¶ kupi³ sobie interfejs do swojego sprzêtu i poczyta³ co go boli
[ Dodano: 2009-12-08, 10:06 ]
ale pisa³e¶ ¿e po chwili to ustaje, mo¿e pompa niedomaga
pojecha³em na kompa o dziwo nie dzia³a³ w systemie Daewoo tylko Opel wykaza³
- b³±d czujnika po³o¿enia wa³ka rozrz±du
problem raczej nie rozwi±zany bo usterka jest na przewodzie ale czujnik temperatury postanowi³em wymieniæ cena 65z³ czas pokarze reszte
]
a chce wstawiæ w obudowê taki i wyrzuciæ tamten co ty na to
Obrazek[/quote]
Tylko nie wiem czy jak zalozysz na pokrywie gornej filtra ten antywybuch,to czy tam jest dostatecznie duzo miejsca,obudowa-maska.Bo chyba za duzo go tam nie ma i zeby nie bylo ze maska(wygluszenie maski)bedzie blokowac ten zawor podczas wybuchu.
]
a chce wstawiæ w obudowê taki i wyrzuciæ tamten co ty na to
Obrazek
Tylko nie wiem czy jak zalozysz na pokrywie gornej filtra ten antywybuch,to czy tam jest dostatecznie duzo miejsca,obudowa-maska.Bo chyba za duzo go tam nie ma i zeby nie bylo ze maska(wygluszenie maski)bedzie blokowac ten zawor podczas wybuchu. to nie pierwszy mój samochód i zawsze montuje grzyba z boku mam szlifierkê precyzyjn± i jestem w stanie wywierciæ wszêdzie dziurkê
Skoro tak to spoko bo juz niejedno Daewoo widzialem z tym zaworem wlasnie na gornej pokrywie filtra
Markon mam dok³adnie to samo ustrojstwo klapka a na obwodzie gumowy pier¶cieñ oile dobrze widze na pierwszym zdjêciu masz to samo i u mnie siê to sprawdza w momêcie strza³u w kolektor klapka siê zamyka chroni±c filter a ten gumowy pir¶cieñ dzia³a jak bespiecznik ci¶nienie spycha go na bok,silnik pracuje g³o¶niej ,nasuwam ten pier¶cieñ na swoje miejsce i jade dalej,apropo palenia wruci³em dzi¶ z trasy i znowu nie ³apno³ od kopa trzeba by³o trzy razy pokrêciæ ¿eby z³apa³ ,a ³apa³ tak jak by by³ bez paliwa pyrka³ nie równo dopiero po przegazowaniu by³o ok. wyg³ada mi to na brak ci¶nienia na listwie wtryskowej.
Skoro tak to spoko bo juz niejedno Daewoo widzialem z tym zaworem wlasnie na gornej pokrywie filtra Mam stara fote jak mam w espero

dzi¶ mogê wreszcie opisaæ co i jak siê zakoñczy³o
nasz³o mnie podnios³em siedzenia w celu sprawdzenia pompy i zobaczy³em ze jest w op³akanym stanie i co¶ by³o przy niej grzebane bo by³a poklejona, nie mia³em jak zmierzyæ ci¶nienia pojecha³em do znajomego mechanika ci¶nienie by³o raz 2 a raz 1,2 atmosfery pompa posz³a do wymiany nowa ma 2,4 i super pali po drodze zauwa¿y³em ze klinuje siê peda³ gazu problem tkwi³ w przepustnicy, zaczepia³a o mikser a je¶li podnios³em mikser do góry zamyka³em odpowietrzenie i parcha³ kupi³em nowy w±ski mikser , w miêdzyczasie auto tydzieñ sta³o i pad³ doszczêtnie aku wiêc musia³em kupiæ nowy teraz jest ok troszkê ponios³o po kosztach ale co tam
Przewody NGK - 130z³
¦wiece NGK - 68z³
Pompa - 160z³
Czujnik temp p³ynu - 58z³
Uszczelka pokrywy 30z³
Mikser - 50z³
Aku Centra - 265z³
Filtr paliwa 50z³
[ Komentarz dodany przez: Bourne: 2010-02-01, 18:07 ]
http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=21059
Poprosi³em Moda o zamkniêcie tamtego tematu gdy¿ próbuj±c wywo³aæ check odkry³em ze auto zaczê³o lepiej pracowaæ z odpiêtym czujnikiem temp. powietrza czy przy walniêtym czujniku jest mo¿liwe ze check siê nie ¶wieci
[ Dodano: 2010-02-01, 19:34 ]
pomiary oporno¶ci
2,5 k ohma zimny silnik
3,5 k ohma 23s C
4,1 k ohma 50s C
chyba jest co¶ nie tak i nie w t± stronê
