ďťż

Graczem będąc…

WItam, mam straszny problem. Rok temu zrobiłam generalny remont silnika w moim tico (dla jednych może wydać się to bezsensu pomyslem, ale mam sentyment do tego auta i chciałam go naprawić) Miałam wtedy masakrycznie rozwalny (zatarty) silnik....mechanik wymienił mi następujące części: pompa lejowa, pierścienie tłokowe, panel uszczelki, filtry, wał korbowy, pompa wody, pasek rozrządu, napinacze, pasek klinowy, sygnety. Wczoraj jechałam samochodem cicho i płynnie aż w pewnym momencie coś jakby mi w aucie przeskoczyło i samochód zaczął mi przygasać jak mi zgasł i go uruchamiałam to tak jakby się dusił....jak dodawała gazu to słychać było takie klekotanie jak przed remontem silnika rok temu dziś wymieniłam świece, myślałam ze to może być porblem.,ale nie pomogło Jestem załamana....ja się na tym kompletnie nie znam, ale powiedzcie mi czy gdyby całkowicie się pasek rzorządu zerwał to czy samochód dalej by miał torche sily zeby jechać?? Może on się tylko przesunął.....a jesli sie przesunął to czy znowu mam silnik do wymiany? Panowie pomóżcie...


Pasek rozrządu mógł przeskoczyć.

PS Przeczytaj regulamin. Popraw temat, zastosuj [TAG]
czy gdyby całkowicie się pasek rzorządu zerwał to czy samochód dalej by miał torche sily zeby jechać??
Wtedy silnik nawet by nie odpalił i czekałby Cię remont
Cytat: Może on się tylko przesunął.....a jesli sie przesunął to czy znowu mam silnik do wymiany?
Raczej nie. W takim wypadku samochód traci moc i przeważnie ma "dziurę w gazie"
Przepraszam za założenie nowego tematu...dopiero co zaczynam swoja przygodę z tym forum i przyzjnaje sie nie miałam przyjemnosci zapoznać się z regulaminem.

Też mi wszysyc mówią że to pasek się przesunął...zobacyzmy co mi mechanik powie i co gorsza ile mi wezmie za zrobienie tego...mam juz straszne obawy po generalnym remoncie silnika powiedzialam sobie ze juz nigdy wiecej....a jednak


spokojnie jesli przeskoczyl to zawory tylko pokrzywione zalatwisz uzywana glowice za 200 zł pokupujesz uszczelki robocizna i jak pomyslisz w 500 sie zamkniesz.Mi sie zerwal glowice wziolem od dziadka bo mial jedna w zapasie w uszczelki to jakies groszowe sprawy max 100 zł wiec wyszlo mnie do 300 zł.Dziwne ze zajechalas silnik wymiana walu mechanik ladnie cie naciagnol w takim autku to nie oplacalne lepiej inny silnik jec do innego mechanika !!!!!!!!!!! przyjechala laska to ja ladnie skroil
Pasek przeskoczył i może tylko o ząbek stuka bo pojawia się efekt spalania stukowego, tico nie ma 4 zaworów na cylinder żeby odrazy je pogiąć. Sama regulacja paska to do 50zł no chyba że trzeba będzie nowy napinacz to razem ponad 100zł. Mechanik mógł nie dokręcić koła pasowego i się poluzowało i pasek przeskoczył lub coś zle zrobił z samochodem do czego oczywiście się nie przyzna
jesli sie zerwie caly to pognie jesli przeskoczy to jest szansa ale to zalezy w jakim momencie a nawet gdyby nie dokrecil kola pasowego to nie przeskoczy tylko bedzie trzepac silnikiem przerabialem to i dokrecenie rozwialo problem ;0
a mi kiedys w kadecie 1.3 sciely sie 3 zeby w pasku i efekt byl taki ze na wolnych mial 2tys obrotow ale nic sie nie pogielo
Mi przeskoczył 2 razy pasek pierwszym razem o 2 ząbki a drugim razem o jeden. Poprzedni właściciel twierdził że rozrząd zmieniał 20kkm wcześniej i faktycznie tak było, tylko nie zmienił roki prowadzącej, która miała bardzo duże luzy i podczas odpalania 2 razy przeskoczył i na szczęście nic się nie stało, ale silnik wtedy bardzo stukał. Zmieniłem cały rozrząd i teraz jest ok.
Dziękuję wszystkim za pomoc....a wiecie co się okazało? Uszczelka pod głowicą została wydmuchana....odebrałam już autko od mechanika i jeździ jak malina jeszcze mi go podregulowali....mam nadzieję że to już koniec przygód z silnikiem mojego TIKACZU
To szerokości
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •