Graczem będąc…

Witam!

Mam problem z tico mianowicie. Podczas jazdy kiedy silnik siê rozgrzeje do 70 stopni i powy¿ej silnik zaczyna "dudnic" i zazwyczaj gasnie zarowno na benzynie i gazie. to wszystko sie dzieje kiedy np. stoje na swiatlach, na niskich obrotach. kiedy przyspieszam to szarpie mi autem tak jak by nie chcial przyspieszyc. Odleglosc na swiecach mam ustawiona bardzo malo mniejsza nawet niz 0,8 mm ;/ a kiedy ustawie wlasciwa 1,1 to notorycznie gasnie tak ze nie da sie jezdzic.

Mam wymienione swiece, kable, kopulke, palec.

Ostatnio czyszczony byl EGR. ale to nic nie pomoglo i mechanik powiedzial zebym go zaslepil na stale wycinajac z puszki aluminiowej kawalek. Tylko tak wyszlo ze nie powiedzial jak to zrobic... czy moglby ktos lopatologicznie napisac gdzie wlozyc kawalek i jak duzy bo sam EGR to wiem gdzie jest? Pomocne bylyby zdjecia?

Acha i kolejna sprawa to taka, ze patrzylem na zawor PCV byl zaolejony, wytarlem go. Czytalem ze trzeba go sprawdzic poprzez wyczuwalne podcisnienie w koncowkach tego kabelka "Y". Kiedy wyjmuje ten kabelek i zakrywam dwie koncowki to zassysa mi palce, tzn. ze zawor do wymiany ?

przepraszam za tyle pytan

Dziekuje za odpowiedzi!


witam Cie michsonie:)
widzê ¿e masz ogromny problem z tym samochodem i potrzebujesz dobrej rady. ja postaram siê tak± ci udzieliæ bo widaæ jak bardzo cie to nurtuje a wiêc drogi michsonie my¶lê ¿e tico które masz jest starym samochodem i do¶æ skomplikowanym i dlatego poczekaj spokojnie a¿ trochê siê ociepli, umówisz sobie wizytê u pana waldka i je¶li on ci nic nie pomorze ( a to jest szpec od aut zaznaczam ) to go bêdziesz musia³ sprzedaæ. nie ma innej rady bo przypuszczam ¿e wiele spêdzi³e¶ czasu czytaj±c na internecie o tico ale niestety mechanikiem nie jeste¶ i wiem ¿e co¶ tam potrafisz ale niestety to jest za ma³o:/
a najwa¿niejszy powód dla którego nie warto a¿ tak siê przejmowaæ autem to jest to ¿e auto to rzecz nabyta i w ¿yciu s± inne wa¿niejsze rzeczy które i tak bêd± ciê nurtowaæ wiêc po co sobie nerwy za m³odu szarpaæ
pozdrawiam gor±co
Wygl±da na to ¿e po rozgrzaniu silnika iskra jest za s³aba i zanika a samochód ga¶nie.Ja bym sprawdzi³ cewkê zap³onow± .
Szuka³em na forum ale nie mog³em znale¼æ. Czy móg³by kto¶ napisaæ jak w³a¶ciwie za¶lepiæ zawór EGR?


michson, by³o wiele razy poruszane na PFD o Exhaust Gas Recilculation.
KjTgO, Pacior18, Przypominam, ze to nie hyde park
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •