Graczem bÄdÄ câŚ
witam
pytanie jak w temacie
jakie świece stosują szanowni koledzy?
bede sie przymierzał do zakupu nowych świec, czego unikać???
Ja używam takich http://www.daewoo.win.pl/...php?product=469
Najzwyczajniejsza iskra, nie miałem z nimi nigdy problemów.
Śmiało kupuj NGK, na drugim miejscu Iskra
swiece NGK sa dobre bardzo... ja na nich jezdze
Ja też mam NGK od dziś. Najlepiej odrazu przewody WN na ferrytowe wymienić. Niedrogo a warto.
Ja mam boscha, bo iskire akurat w sklepie nie bylo.
Ja mam boscha, bo iskire akurat w sklepie nie bylo.
I dobrze, że nie było. Iskre szczerze odradzam. miałem i one są beznadziejne. :-(
I dobrze, że nie było. Iskre szczerze odradzam. miałem i one są beznadziejne.
Możesz rozwinąć swoją mysl?? Na czym polegała owa beznadziejność??
Iskry wlasnie wykrecilem i po wkreceniu bosza specjalnej roznicy nie zauwazylem. Silnik chodzi jak chodził. Ja uwazam ze iskra dobra firma bo polska jest
I dobrze, że nie było. Iskre szczerze odradzam. miałem i one są beznadziejne.
Możesz rozwinąć swoją mysl?? Na czym polegała owa beznadziejność??
Iskry wlasnie wykrecilem i po wkreceniu bosza specjalnej roznicy nie zauwazylem. Silnik chodzi jak chodził. Ja uwazam ze iskra dobra firma bo polska jest
Tutaj dobre, bo polskie nie działa.
Ja wymieniłem świece na NGK z starych Iskra i przewody z oryginalnych na ferrytowe i zauważyłem, że lepiej odpala i jeździ przy prędkościach 150-160 km/h.
Ja mam oryginalne kable i na iskrach czy boszach jest to samo. Jezeli 160 to predkosc licznikowa to moj tez tyle targa (na iskrech też) ale jest to predkosc katacyjna dla silnika.
Ja tam też do iskry nic nie mam, cały czas na nich śmigam i nie mam najmniejszych problemów, ani z odpalaniem ani z niczym innym.
Ja mam oryginalne kable i na iskrach czy boszach jest to samo. Jezeli 160 to predkosc licznikowa to moj tez tyle targa (na iskrech też) ale jest to predkosc katacyjna dla silnika.
Dlatego, żeby nie było zbyt dużo katowania musi być wszystko OK. 8-) Może u was nie czuć różnicy, ale u mnie różnica jest wyczuwalna. :-)
NGK- najlepsze świece
ja też jeżdże na NGK i nie narzekam!! wczoraj zmieniłem na nowe :mrgreen:
A ja mam Brisk ( Racing ? ) i tez nie narzekam, choc przydało by sie juz je wymienic :-)
Dlatego, żeby nie było zbyt dużo katowania musi być wszystko OK. Może u was nie czuć różnicy, ale u mnie różnica jest wyczuwalna.
Katacja dla silnika jest jazda z taka predkością, niezależnie od swiec i kabli
Dlatego, żeby nie było zbyt dużo katowania musi być wszystko OK. Może u was nie czuć różnicy, ale u mnie różnica jest wyczuwalna.
Katacja dla silnika jest jazda z taka predkością, niezależnie od swiec i kabli
Trudno. Takie jest życie. :diabeł: Samochód jest dla mnie, a nie ja dla samochodu. :irokez: Nie mam zamiaru jeździć jak emeryt, :obłęd: jedyne co chce to ujść z życiem :diabeł:
a próbował ktoś włożyć do tiktaka świece 2 lub 4 elektrodowe
Wg instrukcji:
NGK BPR5EY-11
Champion RN11YC4
Bosch WR8DCX
Na nich zawsze będzie OK i nie ma co kombinować!
D.
Wysłany: 2008-05-01, 22:00
Patrzymy na daty ostatnich postów.
Osobiście nie polecam NGK. Mam lanosa 1,5 16V z gazem i już dwa razy mnie zawiodły. Pierwszym razem byłem w serwisie (strzelał na gazie), a oni, że to parownik (90tys-BEDINI) i wymiana 400zł . Chcę odjeżdżać, a on jak nie strzeli, mechanik mówi trza wymienić jeszcze przewody i świece (150zł) . Okazało się, że świeca NGK BKR6E-11 dostała przebicia (widoczna czarna pionowa kreska na porcelanie) - włożyli takie same. Po przejechaniu 20tys,- te same objawy . Kupiłem polski produkt ISKRA SFE65PRSgaz - specjalne świece do tej wersji z gazem, mają przerwę 0,9mm (na opakowaniu musi być symbol 11 G - litera G na czerwono), kpl.38zł. Spisują się super, żadnych kłopotów.
Osobiście nie polecam NGK.
Wiesz ogólnie to się chwali firmę NGK. Ja np. jeżdzę tylko na tych świecach i jest OK! Chyba raczej miałeś bardziej pecha bo pierwszy raz czytam coś takiego o NGK.
[ Dodano: 2009-03-05, 06:48 ]
Po przejechaniu 20tys,- te same objawy
A czy czasem na LPG nie powinno się wymieniać świec po 15 tyś ?
[ Dodano: 2009-03-05, 06:50 ]
Kupiłem polski produkt ISKRA SFE65PRSgaz - specjalne świece do tej wersji z gazem
Nie ma czegoś takiego jak świece do gazu to jest tylko chwyt marketingowo-reklamowy
[ Dodano: 2009-03-05, 06:54 ]
serwisie (strzelał na gazie), a oni, że to parownik (90tys-BEDINI) i wymiana 400zł . Chcę odjeżdżać, a on jak nie strzeli, mechanik mówi trza wymienić jeszcze przewody i świece (150zł)
Troszkę Cię naciągneli kolego.
Witam, ja do swojego Matiza założyłem kilka miesięcy temu Iskry U-Super, te z elektrodą w ksztacie litery U, 8 zł sztuka. Auto odpala bez zarzutu, spalanie tuż po wymianie rewelacyjne, teraz w normie.
Witam, ja do swojego Matiza założyłem kilka miesięcy temu Iskry U-Super, te z elektrodą w ksztacie litery U, 8 zł sztuka. Auto odpala bez zarzutu, spalanie tuż po wymianie rewelacyjne, teraz w normie.
No i gitara tak ma być i już.
Ja do lanka włożyłem świece BRISK tuningowane,są świetne ale tylko do silników bez LPG,posiadoją jedną elektrode gdzie iskra ma możlowość przeskoku po całym obwodzie polecam do PB
Tylko NGK... ewentualnie jeśli chcesz zaoszczędzić to nasze, polskie Iskry - też są niezłe.
aes.zajmij sie kotami jak nie wiesz o czym piszesz
Dobrze że umiesz czytać po to jest nasze forum,może byś przesiadła sie na coś naszego wtedy znałeżlibyśmy wspólny temat,pozdrawiam
Robi się porządny OT, a do tego zaczyna się obrażanie. A tego nie lubię!