Graczem będąc…



tak jak na zalaczonym obrazku jadac prosto mam tak ustawiona kierownice, niby nie zaden mankament no ale komfort jazdy pogarsza. I teraz pytanie, czy jesli zdejme ten plasticzek i odkrece ta srube co tam jest bede mogl ja wyprostowac i ustawic ja prosto proporcjonalnie do ko³ ? prosze o odpowiedzi


nie kombinuj,
Musisz pojechaæ ustawiæ zbie¿no¶æ.
No tak tylko ¿e mi nic nie skreca ani co¶ w tym stylu przy puszczeniu kierownicy. czyli my¶lê ¿e zbie¿no¶æ jest ok
to musisz odkrecic kiere i obrucic ja tak zeby byla prosto,ot cala robota i bedzie dobrze.


Mo¿na to wyprostowaæ na 2 sposoby:
-reguluj±c na dr±¿kach/koñcówkach kierowniczych;
-zdejmuj±c ko³o kierownicy i przestawiaj±c je na wielowypu¶cie.
Normalnie powinno siê pos³ugiwaæ metod± pierwsz±, co wi±¿e siê z wydatkiem na ustawianie zbie¿no¶ci- warto, bo samochód nie wyjecha³ z fabryki z takim ustawieniem kierownicy i co¶ mo¿e byæ ze zbie¿no¶ci± nie tak, nie musi wcale nic ¶ci±gaæ przy prowadzeniu.
No mo¿e i macie racje bo powiem wam ¿e od niedawna gdy by³ wymieniony koñcówka dr±zka kierowniczego , i niby ten kole¶ co mu da³em do naprawy ustawi³ tam zbie¿nosæ. i gdy wyjecha³em to zacze³y mi dziwnie opony piszczeæ na zakretach (nawet przy mniejszych predkosciach) i mo¿e to te¿ skutkowaæ z³ym ustawieniem zbie¿no¶ci ? i teraz nastêpne pytanie... ile mniej wiecej ustawienie takiej zbierznosci ?
Oczywiscie ze masz zle ustawiona zbieznosc Jedz na regulacje
Ze zbie¿no¶ci± nie ma jaj! Po czasie zacznie Ci 'zbieraæ' opony, czyli bêd± sie one ¼dzieraæ w zastraszaj±cym tempie i to nierówno miernie, znaczy jak potem wjedziesz do ka³u¿y to bedziesz zostawiaæ tylko pó³ bie¿nika, bo drugiego pó³ ju¿ nie bêdzie....
nastêpne pytanie... ile mniej wiecej ustawienie takiej zbierznosci ?

zale¿y od warsztatu i regionu Polski, my¶lê, ¿e od 50 -100z³,
W Warszawie bez ³aski mo¿na zrobiæ za 60-70z³.
Tylko musisz powiedzieæ, ¿e zale¿y ci na wyprostowaniu kierownicy bo nieraz potrafi± ustawiæ geometriê a kierownica zostaje nierówno
Hej panowie! jak nie by³o robione nic przy zawieszeniu to zbie¿no¶æ siê sama nie przestawi³a!

Proponujê jechaæ na diagnostykê aby spawdzili wachacze, dr±¿ki kierownicze, ³o¿ysko amortyzatorów itp. Samoczynne przestawienie siê kierownicy jest najczê¶ciej spowodowane uszkodzeniem którego¶ swo¿nia wachacza z jednej strony, co grozi np urwaniem ko³a, albo wypadniêciem dr±¿ka kierowniczego a potem urwaniem ko³a i daj bo¿e ¿eby przy ma³ej prêdko¶ci.

Czy aby przypadkiem nie s³yszysz stuków z przodu?

Hej nie doczyta³em wymiana dr±¿ka czyli zbie¿no¶æ, pozdrawiam.
Mnie za ustawienie zbie¿no¶ci skasowali 36 z³ w stacji diagnostycznej. Ale komputerowa geometria to nieby³a, kole¶ trochê pogrzeba³ przy przednim zawieszeniu i siê kilka razu przejecha³ samochodem aby sprawdziæ czy jest ok.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •