Graczem będąc…
Mam pytanie co do mojego tico, a wiêc z rury wydechowej wydostaje siê bia³y dym- co ¶wiadczy³o by o uszkodzeniu uszczelki i p³yn ch³odniczy dostawa³ by siê do komory spalania, ale mi p³ynu nie ubywa, tylko olej ( powinien byæ niebieski dym co ¶wiadczy³o by o uszkodzeniu pier¶cionków). Na ¶wiecach jest nagar, z t³umika wylatuj± jakby krople oleju gdy dam po garach.
A mo¿e masz ¿le wyregulowany ga¿nik i np. za ubog± mieszankê ?
Dymi na bia³o jak jest zimny czy ciep³y ?
Sprawd¼ ci¶nienie na garach - wykluczysz pier¶cienie. Jak walniêta uszczelka pod g³owic± - te¿ mo¿e ssaæ olej ( nie musi p³yn)- zale¿y gdzie jest uszkodzona.Olej mo¿e te¿ zasysaæ przez prowadnice - wyrobione lub uszkodzone uszczelniacze
[ Dodano: 2009-02-25, 11:22 ]
Sprawd¼ te¿ luzy na zaworach.
A mo¿e masz ¿le wyregulowany ga¿nik i np. za ubog± mieszankê ?
Dymi na bia³o jak jest zimny czy ciep³y ?
Ga¼nik raczej nie, dymi ca³y czas jak jest zimno i ciep³o
Cytat: Sprawd¼ ci¶nienie na garach - wykluczysz pier¶cienie. Jak walniêta uszczelka pod g³owic± - te¿ mo¿e ssaæ olej ( nie musi p³yn)- zale¿y gdzie jest uszkodzona.Olej mo¿e te¿ zasysaæ przez prowadnice - wyrobione lub uszkodzone uszczelniacze
[ Dodano: 2009-02-25, 11:22 ]
Sprawd¼ te¿ luzy na zaworach.
Gdyby by³y to prowadnice, to by tak nie dymi³o, gdy robiê przygazówkê, to za mn± nic nie widaæ. Luzy na zaworach wyregulowane.
Mam pytanie co do zmiany pier¶cieni, czy trzeba odkrêcaæ michê olejow± i korbowody, czy mo¿na zdj±æ g³owicê i cylindry. Jak jest ³atwiej i szybciej?
Musisz dmontowaæ jedno i drugie. Najlepiej ca³y motor- wygodniej. Je¶li nie robi³e¶ tego, nie rozbieraj sam.
Z³ota czcionka dla sekty seatów
jesli po odpaleniu dymi mocniej to uszczelniacze do wymiany a jesli dymienie jest wieksze po dodaniu gazu to pierscienie
Cytat: Musisz dmontowaæ jedno i drugie. Najlepiej ca³y motor- wygodniej. Je¶li nie robi³e¶ tego, nie rozbieraj sam.
Zmienia³em pier¶cienie w pryszczu i w³adymircu, ale tam po prostu wyjmowa³em cylindry, zmienia³em pier¶cionki i ju¿.
Marcintico, a sk±d wiesz , ¿e to pier¶cienie ? W ciemno chcesz sobie robiæ koszty ? Jed¼ do mechanika , niech sprawdzi Ci to ci¶nienie , jak wspomnia³ Ramir .. Mo¿e to jednak zawory , albo g³owica do wymiany ? Zlokalizuj feler , nim poczynisz jakie¶ naprawy ....
Ale pier¶cienie nie by³y wymieniane ani razu, a tico ma ju¿ prawie 270 tys.
W sobotê podjadê do wujka na bazê i zobaczymy
Na te kilosy - trzeba robiæ moim zdaniem remoncik.Po badaniu ci¶nienia w cylindrach u kumplowego tikacza wysz³o , i¿ dwa nie trzymnaj± .Dymi³ i ¿ar³ olej. Remont robi³ przy 250ty¶.