Graczem bÄdÄ câŚ
witam
zauważyłem w moim tico ze napęd jest nierównomiernie rozłożony na obywa koła tzn jak chce przypalić gumy to jedno kolo zostawia ślad a drugie nie, zarówno jak hamowałem na trawie to prawe kolo zdarło trawę a lewe nic. czy jest to normalne w tico czy coś się zepsuło ?
Jeśli chodzi o ruszanie to całkowicie prawidłowo ponieważ tak działa mechanizm różnicowy, odnośnie hamulców to powinno zablokować wszystkie koła wiec należało by do nich zajrzeć bo coś jest nie tak.
Dokładnie. Zasada działania mechanizmu różnicowego tak jest. Więc jest to naturalna sprawa tak jak mówi kuraś. A co do hamulców, to zobacz czy nie zapowietrzył się Tobie lekko układ, bo może to być tym spowodowane i to ja bym na pierwszy ogień sprawdził.
Prawe koło się zrywało tak jak wcześniej pisali dzięki mech. różnicowemu lecz spróbuj zrobić zrywa na piachu,powinny zerwać się dwa koła lewa strona czyli tam gdzie siedzisz jest obciążona Twoim ciężarem dlatego koło ma ciężej się przekręcić i zrobić zrywa tak samo z hamowaniem lewe Ci się zablokowało przy hamowaniu na trawie bo miałeś obciążona lewa stronę a prawa nie. Wiec to wcale nie musi być coś z hamulcami, poproś kogoś niech wsiądzie na fotelu pasażera i Ty za kierownica i powtórz zrywy i hamowanie zobaczysz ze będzie różnica pozdrawiam
PS. Mi czasem udaje się zerwać kapcia dwoma kołami na asfalcie jak obok na prawym fotelu jest jakaś lżejsza osoba
Prawe koło się zrywało tak jak wcześniej pisali dzięki mech. różnicowemu lecz spróbuj zrobić zrywa na piachu,powinny zerwać się dwa koła lewa strona czyli tam gdzie siedzisz jest obciążona Twoim ciężarem dlatego koło ma ciężej się przekręcić i zrobić zrywa tak samo z hamowaniem lewe Ci się zablokowało przy hamowaniu na trawie bo miałeś obciążona lewa stronę a prawa nie. Wiec to wcale nie musi być coś z hamulcami, poproś kogoś niech wsiądzie na fotelu pasażera i Ty za kierownica i powtórz zrywy i hamowanie zobaczysz ze będzie różnica pozdrawiam
Przy hamowaniu powinny blokować się obydwie strony( chyba że za lekko depczesz po hamulcach) sprawdź lepiej lewe koło, może zacisk zapieczony?