Graczem bÄdÄ câŚ
Witam i zachciało mi się wymieniać cieknący uszczelniacz przy skrzyni biegów. Po włożeniu silnika i odpaleniu nie równo przyspiesza na gazie. Odpala normalnie rusza także ale jest 2 sekundowa chwila gdy się dusi w pewnym zakresie średnich obrotów. Jeśli znajdę się w tym zakresie i nacisnę gaz do oporu silnik potrafi w ogóle nie przyspieszać jak by się dusił. Na benzynie jedzie idealnie. Możliwe by jakiś przewód był źle podłączony i czy ktoś ma schemat jak powinno być to podłączone.
Pod gaźnikiem od strony sprzęgła są dwa wyjścia na wsuwkę podłączyłem do tej bliżej silnika a nie silnika. Reszty połączeń jestem raczej pewien choć kolegi strona była od gazu a moja od benzyny.
Jakieś propozycje co może być przyczyną ?.
Czy ktoś mający Tico na Gazie mógł by przesłać mi na fazgord@gmail.com zdjęcia połączeń gaźnik parownik ?
Wymieniłem filtr gazu, sprawdziłem czy dobrze jest odkręcony zawór w butli. Dalej to samo, 5 bieg muszę włączać na prostej przy 90km/h inaczej sie dusi. 15km/h na 1 i gaz do oporu daje efekt zwalaniania i ewidentnego dławienia. Szukam dalej.
przykręć gaz może go zalewa .
wymień filtr gazu i pojedz do gazownika niech ci gaz ustawi,ewentualnie sprawdź świece i przewody jeśli będzie potrzeba wymień.
A może masz przebicie na przewodach wysokiego napięcia?? Lub jakieś osłabienie połączeń ?
Problem rozwiązany, łapał lewe powietrze. Przewód idący do gaźnika i podający gaz od góry do mieszanki był związany opaską zaciskową skierowaną śrubą do góry przez co nie możliwe było dociśnięcie filtra powietrza tak by był szczelny. Dziękuję wszystkim za pomoc.