Graczem będąc…

Witam,
mam problem z moim ticiem. zazwyczaj palil mi 5 gora 6l paliwa na 100 km. chyba ze mu mocno i czesto deptalem dochodzilo do 7l (mowie o jezdzie po miescie caly czas). ssilnik mial bardzo wysokie obroty na ssaniu. wiec w gazniku srubke od ssania przekrecilem o 0,5 obrotu i mysle ze teraz ma takie akurat (gdy mu bardziej przykrecalem silnik jak byl zimny gasl albo sie dusil).ale do sedna sprawy. tak jak mowilem zawsze palil mi okolo 5l na 100, po nastepnym tankowaniu wyszlo troche ponad 7, a teraz... 10l na 100km
nie wiem co sie dzieje z tym paliwem, racej na pewno nigdzie nie cieknie (bynajmniej nie zauwazlem), swiece sie nie zalewaja, filtr powietrza jeszcze "przezroczysty", nowa pompa paliwa (miesiac temu zalozona a juz cos szwankuje). nie wiem co zrobic, nie stac mnie by na 100km jazdy lac za 40zl
za podpowiedzi i pomoc bede bardzo wdzieczny.
pozdrawiam


Rozregulowa³e¶ ga¼nik. Spróbuj wróciæ do poprzednich ustawieñ, je¶li pamiêtasz jakie by³y
1. Przeczytaj regulamin, dodaj [TAG]
2. Mo¿e sonda lambda szwankuje, albo termostat.
dodaj [TAG]

sorry zapomnialem
termostat.
jest ok, sprawdzalem, tzn puszcza na "duzy obieg" gdy silnik sie za mocno zagrzeje.

sonda lambda szwankuje
jak to sprawdzic?

Rozregulowa³e¶ ga¼nik. Spróbuj wróciæ do poprzednich ustawieñ, je¶li pamiêtasz jakie by³y
pamietam bo przekrecilem tylko o pol obrotu, poza tym krecilem srubka od ssania tylko, nie od wolnych obrotow i od skladu mieszanki... wiec mysle ze to nie jest przyczyna...


Figur napisa³/a:
sonda lambda szwankuje

jak to sprawdzic?

Jechaæ na stacje niech spaliny sprawdz±
ChesterNS napisa³/a:
Rozregulowa³e¶ ga¼nik. Spróbuj wróciæ do poprzednich ustawieñ, je¶li pamiêtasz jakie by³y

pamietam bo przekrecilem tylko o pol obrotu, poza tym krecilem srubka od ssania tylko, nie od wolnych obrotow i od skladu mieszanki... wiec mysle ze to nie jest przyczyna...
Ale sta³o siê to po zabawie przy ga¼niku

[ Dodano: 2009-03-31, 21:00 ]
Figur napisa³/a:
sonda lambda szwankuje

jak to sprawdzic?

Jechaæ na stacje niech spaliny sprawdz±
W tico nie ma lambdy
ok, to jutro "przywroce ustawienia fabryczne" i sprawdze jak sie bedzie spisywal... dzieki za odpowiedzi chyba ze ktos jeszcze jakies pomysly ma...
Cytat: W tico nie ma lambdy

Kurde to nawet nie wiedzia³em Widaæ, ¿yjê w troche nowszych czasach
Kurde to nawet nie wiedzia³em Widaæ, ¿yjê w troche nowszych czasach
W tico nie ma lambdy bo tico jest na ga¼niku
Dobra pomyli³em siê. Przepraszam. Moja wina, moja wina, moja bardzo wielka wina.
ale zaraz zaraz. sowwy ze wprowadzilem w blad.
samochod juz przed regulacja ssania bral ponad 7 litrow na "setke". brat mi podpowiedzial wlasnie ze to wtedy przykrecalismy obroty bo za duzo palil. i nie krecilismy obrotami wolnymi ani skladem mieszanki wiec gaznik NIE MOGL SIE ROZREGULOWAC. to byla na bank sruba od obrotow na ssaniu, bo bylo to "slyszalne", robilem to na zimnym silniku rzecz jasna, stad ta pewnosc. wiec jesli ktos ma inne propozycje co zrobic to bardzo bym prosil... ;/
pozdro
Witam,
mam problem z moim ticiem. zazwyczaj palil mi 5 gora 6l paliwa na 100 km. chyba ze mu mocno i czesto deptalem dochodzilo do 7l (mowie o jezdzie po miescie caly czas). ssilnik mial bardzo wysokie obroty na ssaniu
za podpowiedzi i pomoc bede bardzo wdzieczny.
pozdrawiam

Mo¿e to Ci pomo¿e: klik
sory za dubla ale pisze zeby roche odswiezyc topic... to pomoze ktos??
sory za dubla ale pisze zeby roche odswiezyc topic... to pomoze ktos??
a czyta³e¶ tego linka co da³em wy¿ej?
sorry pisalismy posta w tym samym momencie i nie zauwazylem hehe
dzieki biore sie za lekture
sorry pisalismy posta w tym samym momencie i nie zauwazylem hehe
dzieki biore sie za lekture

spoko mam nadzieje, ¿e pomo¿e
a moze to byc jeszcze wiuna filtra paliwa? bo przyypomnialem sobie ze kiedys "siadl" mi filterek wzialem jaki mialem pod reka od skody favorit... i przez jakis czas auto normalnie chodzilo.. wiec to raczej nie jego wina
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •