ďťż

Graczem będąc…

Waśnie kuipiłem tico 97 r. 112 tys. , od kobiety. Mam zasmarkany silnik. czy konieczna jest wymiana uszczelki czy warto ją obkleić specj. klejem. W maluchu kiedyś to mi ktoś zrobił i jeździło. A w ogóle ile kosztuje taka wymiana w warsztacie? Cheyba nie we wszystkich autach zajmuje to tyle samo czasu, itd.

Sprawa druga. Rano przed ruszeniem silnik łapie mi 4000 obr, to normalka?
Na razie uważam że tiko to zajefajne auto. Miałem wcześniej malucha, fiata cc 700, poloneza caro i warczyburga 1,3

[ Komentarz dodany przez: Bourne_Nexus: 2008-04-05, 19:26 ]
Z edytowałem nazwę posta
Można było sie domyślić o co chodzi


Może to tylko uszczelka pod pokrywą zaworów a nie pod głowicą.

czy warto ją obkleić specj. klejem. W maluchu kiedyś to mi ktoś zrobił i jeździło

Nie radzę. Maluch nie był chłodzony cieczą. Jeśli poszła uszczelka pod głowicą to zostaje tylko wymiana i to szybka.
A ubywa ci płynu lub masz ten majonezik na korku wlewu oleju
Cieknie na pewno z pod głowicy
A o jaką uszczelkę chodzi?


No właśnie próbujemy dociec czy chodzi o uszczelkę pod deklem zaworów czy o uszczelkę pod głowica.

W tej kwestii musi sie wypowiedziec haryztyb,
Mam zasmarkany silnik. czy konieczna jest wymiana uszczelki czy warto ją obkleić specj. klejem.

Chodzi o pokrywy zaworów

Odkręcasz kilka śrubek
Zdejmujesz pokrywę
Wyciągasz starą uszczelkę
Zakładasz nową - smarujesz uszczelkę z 2 stron sylikonem wys.temperaturowym
I skręcasz wszystko

[ Dodano: 2008-04-05, 19:27 ]
max 1h roboty w garażu
W warsztacie to koszt 20-50zł
Przyjżę sie temu bardziej, to rzeczywiście może być uszczelka pod pokrywą zaworów
Silnik się specjalnie nie grzeje, jak to widze na wskaźniku.
Zakładasz nową - smarujesz uszczelkę z 2 stron sylikonem wys.temperaturowym
I skręcasz wszystko

A po co ten silikon? Dopiero co wymieniałem w matizie. Jeśli rowki dekla sa czyste, a dekiel nie wyszczerbiony to po co silikon? Żeby mieć kłopot przy następnej wymianie? To cholerstwo potrafi czasem tak przywrzeć do metalu, zwłasza w kanalikach, rowkach, etc. i utwardzić się w wysokiej temperaturze, że trzeba się sporo namęczyć, żeby wtydłubać.

Sprawa druga. Rano przed ruszeniem silnik łapie mi 4000 obr, to normalka?
Na razie uważam że tiko to zajefajne auto. Miałem wcześniej malucha, fiata cc 700, poloneza caro i warczyburga 1,3

i

a po czym wnosisz że to 4 tysiące masz tico z obrotkiem?
obotomierz jest z cc
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •