Graczem bÄdÄ câŚ
Witam!
Czy ktoś z Szanownych Kolegów posiada może zdjęcia wałka rozrządu w Tico? Najbardziej wskazane zdjęcia dobre, dokładne i z kilku stron najlepiej, ze szczególnym naciskiem na krzywki. Potrzebuję pilnie tych zdjęć, bowiem "fachowiec", który jakiś czas temu planował mi głowicę, przesunął nieco - najpewniej kombinerkami - tę krzywkę i teraz za Boga nie mogę ustawić zapłonu (należy ją przywrócić do pierwotnego położenia); udałoby mi się to, gdyby mój znajomy mechanik miał zdjęcia wałka rozrządu z rzeczoną krzywką w takim położeniu, w jakim być ona powinna, trudno jednak wyszukać odpowiednie w internecie, a proszę mi wierzyć, iż spędziłem sporu czasu na poszukiwaniach i dały one znikomy efekt (udało mi się odszukać jeno dwa zdjęcia, które akurat nie pomagają mi wcale). Gdyby zatem ktoś z Kolegów posiadał podobne zdjęcia, to byłbym mu ogromnie wdzięczny za ich podesłanie. Mój mail: rycymer@onet.u.
Za okazaną pomoc z góry serdecznie dziękuję i gorąco pozdrawiam!
Potrzebuję pilnie tych zdjęć, bowiem "fachowiec", który jakiś czas temu planował mi głowicę, przesunął nieco - najpewniej kombinerkami - tę krzywkę
hahahaha myślałem, że umrę ze śmiechu
Bez obrazy
Ciekawe jak przesunął tą krzywkę. Wałek i krzywki to jedna całość
teraz za Boga nie mogę ustawić zapłonu (należy ją przywrócić do pierwotnego położenia); udałoby mi się to, gdyby mój znajomy mechanik miał zdjęcia wałka rozrządu z rzeczoną krzywką w takim położeniu, w jakim być ona powinna
Zmień mechanika, skoro obecny chce przestawiać krzywki
Nabijasz sobie w ten sposób licznik? Wybacz, ale Twój post średnio mi pomógł - jeśli nie masz nic do dodania, to może sobie umieraj ze śmiechu na OIOM - ie na przykład, Kolego wielce dowcipny, co? Spytałem grzecznie o zdjęcia, a jeśli nie potrafisz mi pomóc, to daruj sobie zbędne komentarze, dobrze?
Pozdrawiam!
Przecież napisałem, że krzywki i wałek to jedna całość, więc NIE da się przestawiać krzywek na wałku rozrządu
Przecież napisałem, że krzywki i wałek to jedna całość, więc NIE da się przestawiać krzywek na wałku rozrządu
Nie o to chyba jednak pytałem, prawda?
Nie o to chyba jednak pytałem, prawda?
Czy ktoś z Szanownych Kolegów posiada może zdjęcia wałka rozrządu w Tico?
Potrzebuję pilnie tych zdjęć, bowiem "fachowiec", który jakiś czas temu planował mi głowicę, przesunął nieco - najpewniej kombinerkami - tę krzywkę
Więc o co pytałeś skoro piszesz o krzywkach i wałku rozrządu?
Więc o co pytałeś skoro piszesz o krzywkach i wałku rozrządu?
Pytałem o zdjęcia tychże, Drogi Kolego, nie zaś o kwestie, które tutaj poruszasz - tak gwoli ścisłości...
Wytłumacz mi jeszcze po co Ci te zdjęcia skoro nie da się przestawiać krzywek a piszesz, że chcesz je przestawiać?
Wytłumacz mi jeszcze po co Ci te zdjęcia skoro nie da się przestawiać krzywek a piszesz, że chcesz je przestawiać?
Po to, by się przekonać naocznie? Wybacz, ale jakoś nie widzę powodów, bym Ci musiał zaufać na słowo....
Wybacz, ale jakoś nie widzę powodów, bym Ci musiał zaufać na słowo....
Ze zdjęcia i tak się nie przekonasz. Nie prościej byłoby podjechać na kilka złomów i popytać o taki wałek? Mógłbyś sprawdzić organoleptycznie i wtedy nie miałbyś żadnych wątpliwości
[Albo źle zadałeś pytanie i ciężko je zinterpretować , albo jesteś w lekkim błędzie ...
Albo tertium datur - wszyscy zgrywają fachowców, a pojęcie mają o temacie blade... Nic, dziękuję za pomoc!
Pozdrawiam serdecznie!
[ Dodano: 2009-05-19, 15:55 ]
Ze zdjęcia i tak się nie przekonasz. Nie prościej byłoby podjechać na kilka złomów i popytać o taki wałek? Mógłbyś sprawdzić organoleptycznie i wtedy nie miałbyś żadnych wątpliwości
Wiesz mi, że na to wpadłem (akurat nie mam aż tak ograniczonej zdolności percepcji rzeczywistości, jak pewnie Koledze się wydaje) - niestety, na nic takiego nie natrafiłem, podobnie zresztą było ze sklepami; wałki tylko do sprowadzenia na zamówienie. No nic, dziękuję Ci!
wszyscy zgrywają fachowców, a pojęcie mają o temacie blade...
Nie chciałem tego pisać ale napiszę. Mam tytuł technika, więc chyba jakieś pojęcie mam. Życzę powodzenia w przestawianiu krzywek na wałku rozrządu
Nie chciałem tego pisać ale napiszę. Mam tytuł technika, więc chyba jakieś pojęcie mam. Życzę powodzenia w przestawianiu krzywek na wałku rozrządu
Cóż, tytuł technika technikiem jeszcze nikogo automatycznie nie czyni... Co do Twego życzenia zaś, to pozostaje mi jeno serdecznie Ci podziękować - a nuż się uda?
Pozdrawiam!
A ja dodam , że Twoja frustracja kolego Bolid, nie tłumaczy Twojej manifestacji złego nastroju i wyżywania się na innych. W ten sposób nigdzie pomocy nie znajdziesz, każdy Cię zbyje byle czym, a również .... oszuka ...
Ja tutaj nie widzę żadnej frustracji tudzież wyżywania się, jak to Koleżanka ładnie raczyła ująć, nie doszukiwałbym się więc drugiego dna... Co do oszukiwania, to może Koleżanka ma rację, że zaś ktoś mnie zbędzie , to brałem pod uwagę tę ewentualność. I to w zasadzie byłoby na tyle z mej strony - wszystkim serdecznie dziękuję za pomoc!
Jest na tym wałku [ jak również na wałku Matiza ] jedna krzywka która jest wciskana na wałek i jest jego odrębną częścią . Jest to krzywka napędu pompy paliwa i wałka aparatu zapłonowego.
Jest na tym wałku [ jak również na wałku Matiza ] jedna krzywka która jest wciskana na wałek i jest jego odrębną częścią . Jest to krzywka napędu pompy paliwa i wałka aparatu zapłonowego.
O tę właśnie krzywkę mi chodziło, pisząc w pierwszym poście o problemach z zapłonem, ale oczywiście Koledzy - fachowcy (technicy) musieli mnie wyśmiać... Ad rem jednak: cały problem rozbija się o to, by tę krzywkę przywrócić do pierwotnego położenia, a bez odpowiedniego zdjęcia nie sposób to uczynić, stąd mój post z prośba o pomoc...
Jest na tym wałku [ jak również na wałku Matiza ] jedna krzywka która jest wciskana na wałek i jest jego odrębną częścią . Jest to krzywka napędu pompy paliwa i wałka aparatu zapłonowego.
Więc powinien tam być znacznik w którym miejscu ma być ustawiona ta krzywka, bo skąd inaczej wiadomo w którym miejscu ją ustawić? Przecież żaden mechanik nie będzie latał za innymi wałkami, żeby popatrzeć jak to ma być złożone do kupy
BTW ale wynalazek, wciskana krzywka
Po 1 primo - sam jesteś sobie winien że zostałeś tak potraktowany [ w poście nie wiadomo o co chodzi]
Po 2 primo - jeśli czegoś nie wiesz to nie obrażaj się na innych ,którzy odpowiadają nie po Twojej myśli.
Po 3 primo - są tematy w mechanice na które nawet ja nie odpowiem [ nie na sprzedaż ]
Po 1 primo - sam jesteś sobie winien że zostałeś tak potraktowany [ w poście nie wiadomo o co chodzi]
Po 2 primo - jeśli czegoś nie wiesz to nie obrażaj się na innych ,którzy odpowiadają nie po Twojej myśli.
Po 3 primo - są tematy w mechanice na które nawet ja nie odpowiem [ nie na sprzedaż ]
Nie obrażam się, jeno stwierdzam pewien fakt - nie jestem technikiem, tylko magistrem historii, więc proszę mi wybaczyć, ale niekoniecznie musiałem wyrazić się bardzo precyzyjnie, choć mocno się starałem i próbowałem opisać mój problem jak najdokładniej. Mój brak precyzji jakoś Koledze powyżej nie przeszkodził w próbie rozwiązania (udanej zresztą ) mojego problemu, podczas gdy niektórzy ograniczali się li tylko do kpin tudzież niepotrzebnego bicia piany. To mi się zbytnio nie podobało i tyle, Koledze zaś powyżej jestem ogromnie wdzięczny, że nie próbował ze mnie uczynić idioty, który winien zmienić mechanika etc.