Graczem będąc…
Witam mam taki problem kiedy przy deszczowej pogodzie lub roztopach wsiadam do auta i uruchamiam go wszystko jest ok ale kiedy przejade 2km zaczyna szarpac cos w stylu "niema benzyny" a bak mam zawsze ponad polowe. kiedy przejade wiecej km np 10 jest juz ok. Kiedys kontrolnie wykrecilem swiece zeby ustawic przerwe miedzy elektrodami i zauwazylem na trzeciej swiecy Rdze jak ona sie tam znajduje? ;| i chyba to jest przyczyna bo jak wyschnie ta wilgoc wraca wszystko do normy. I teraz pomocy Jak zapobiec znajdowaniu sie tej wilgoci tam? PS. kiedy szarpie zeby jechal musze wcisnac sprzeg³o i go wkrecic na wysokie obroty po czym jedzie. ;|
sprawd¿ czy nie ubywa ci p³ynu ch³odniczego mia³em podobny przypadek w poprzednim aucie powodem by³a uszczelka pod g³owic±
nie pocieszyles mnie zbytnio sprawdze to za dnia.
Ja kiedy¶ mia³am to samo na 2 ¶wiecy... z reszt± na której nie ma znaczenia, trzeba wyczy¶ciæ wszystko i najlepiej wymieniæ przewody. U mnie pomog³o
nie ubywa p³ynu... wiec niewiem ;O
zobacz przewody wysokiego napiêcia ten co wchodzi na trzeci± ¶wiecê najlepiej omomierzem i zamieñ ¶wiece bo mo¿e byc ¶wieca uszkodzona lub na kopu³ce oczy¶c styki wewn±trz te¿.
¦wiece najlepiej wymieniaæ razem z przewodami. Zobacz te¿ czy czasem nie zacieka Ci tam nigdzie woda. Ja po wymianie przedniej szyby i ¶ci±gniêciu gumy mia³am szparê i zalatywa³a woda do g³ównego przewodu wysokiego napiêcia, a to robi³o zwarcie i nie chcia³ wcale odpaliæ. Generalnie po wymianie przewodów i ¶wiec i wyczyszczeniu tam tej wilgoci powinien problem znikn±æ. Ale od razu mówie, ¿e do Tico lepiej jest kupiæ oryginalne przewody, bo te podruby sa nieco za lu¼ne i potem jest problem. Orygina³ kosztuje kolo 40 zl
je¶li jest mo¿liwo¶æ to zmieñ przewód i ¶wiece z drugiego na trzeci±,kiedy pojawi siê to na drugim to bêd± dwie mo¿liwo¶ci przewód albo ¶wieca, pozdrowienia