Graczem będąc…

Witam, mam problem od ju¿ jakiego¶ tygodnia z Tico. Po odpaleniu silnika tico wskakuje w wysokie obroty, porównywalne tak jakby daæ na pó³ gazu. Na ssaniu wiem, ¿e tak jest ale tak siê dzieje ca³y czas, po przejechaniu d³u¿szej trasy nic siê nie zmienia, ca³y czas s± wysokie obroty...Proszê o pomoc.

Pozdrawiam


szykuje siê czyszczenie i regulacja ga¿nika poszukaj na forum juz by³ poruszany ten temat
nie koniecznie czyszczenie ga¼nika....tak samo mnie zapewniali forumowicze i mechanicy- co siê okaza³o?? regulacja obrotów na biegu ja³owym, oraz regulacja obrotów na ssaniu...to s± 2 ¶rubeczki za ga¼nikiem które trza wyregulowaæ...po tym zabiegu tico mruczy jak kotek:) a zajê³o mi to max. 15 minut:) objawy by³uy takie same jak u ciebie, ale wszyscy mi mowili- nie majstruj, widocznie tak tico ma chodzic...tyle ¿e nie do¶æ ¿e ha³asowa³o to wiêcej pali³o...teraz jest oki:) i nie ryczy jak wrzucam na ja³owy jak co¶ to pisz..zrobiê filmik i poka¿e jak to ustawiæ
Regulacje ssania robilem i na ssanie elegancko cichutko, ale niestety jak siê ssanie wylaczy ryczy jak cholera :/ Jaki¶ maly srubokret musze znalesc i na jalowy ustawic;)
Jest jaki¶ sposób ¿eby siê do tej ¶rubki z ja³owym dostaæ? Bo ciê¿ko ledwo tam rêke wsadzam a ¶rubokrêt to ju¿ w ogóle :/


da radê:) ja te¿ tam ustawia³em...by³o ciê¿ko( ³apy pozdzierane ca³e) ale da³em jako¶ radê...fakt...ma³o miejsca tam ¿eby ¶rubokrêt wsadziæ...ja u¿y³em takiej jakby koñcówki krzy¿akowej nasadowej któr± przy³±cza siê do ¶rubokrêtu wielofunkcyjnego:) i pomalutku krêci³em..odpisz jak tam chodzi jak ju¿ ustawisz.
Podepnê siê do tematu.
Powiedzcie mi czy tak samo mogê zrobiæ jak mam tikacza na gazie ?
Po tej regulacji bêdzie mrucza³ jak kotek ?

pozdro cichy
Witam, tak jak mówili¶cie pokrêci³em trochê tymi ¶rubkami i ³adnie chodzi³. Ale niestety wczoraj wsiadam i to samo...wyje jak cholera...Dzi¶ przykrêci³em ¶rubki z ja³owym i z ssaniem i to samo...:/ Nie wiem co robic...A sta³o siê tak mo¿liwe, jak przedwczoraj siê zakopa³em w b³ocie i trochê gazowa³em na jedynce, przez kilka minut dobrych, a¿ posz³a chmura z silnika (Oczywi¶cie po tym wy³±czy³em silnik, aby och³ód³). Pisze o tym, bo moze do tego wina, bo nie mam pojecia co robic....
U mnie te¿ po przejechaniu 15 km pracowa³ na ssaniu, by³ uszkodzony termostat (otwarty na max), mo¿e byæ te¿ zapowietrzony obieg ch³odzenia na ga¼niku, wtedy to po wy³±czeniu silnik jeszcze próbuje krêciæ i prycha.
A jak go odpowietrzyc?

[ Dodano: 2010-04-18, 21:18 ]
Hmm musze dodaæ tak...wróci³em nie dawno do domu i po odpaleniu go chodzi³ cicho, ale po przejechaniu jaki¶ 5km zacz±³ znowu wyæ na wolnych obrotach :/
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •