Graczem będąc…

Witam! Potrzebuje pomocy... Moje Tico z dnia na dzien zacz±ł palic z 7l nagle 12(gazu). natomiast benzyna skoczyla na ponad 8l. Zaprowadzilem auto do mechanika, wymienil mi termostat ale okazalo sie ze to nie to... Dostalem opinie ze to moze byc uszczelka pod głowic± poniewaz bardzo szybko znika mi płyn z chlodnicy i mam wrazenie ze mam mniej oleju w silniku. Chcialbym wiedziec czy to moze byc uszczelka zeby nie inwestowac wiecej w niepotrzebne naprawy. Chcialem wymienic to sam poniewaz duzo robilem przy motorach wiec moze z autem tez bym sobie poradzil ale nie wiem dokladnie w ktorym miejsu ta uszczelka i jakie niespodzianki mog± mnie spotkac?

[tagi],regulamin


Zobacz jak Ci kopci. Jeżeli na niebiesko (bierze olej, pier¶cienie do roboty) lub biało (płyn z chłodnicy do silnika się leje), zobacz jeszcze czy pod korkiem wlewu paliwa nie masz kremowej mazi (też oznaka UPG) to może być uszczelka pod głowic±.
Jesli ubywa plynu i nie ma innej przyczyny ( wyciek) ,to na pewno usczelka pod glowica - jak pisze Figur = bialy dym i zapach przepalonego plynu
Przył±cze się do tematu u mnie pali dużo i jest biała maż na pokrywie zaworów, a poza tym olej zrobił się rzadszy. Wczoraj rozkręciłem silnik i to chyba uszkodzona uszczelka.
Jak my¶licie?

[ Dodano: 2009-03-22, 22:04 ]
Zobacz jak Ci kopci. Jeżeli na niebiesko (bierze olej, pier¶cienie do roboty) lub biało (płyn z chłodnicy do silnika się leje), zobacz jeszcze czy pod korkiem wlewu paliwa nie masz kremowej mazi (też oznaka UPG) to może być uszczelka pod głowic±.

zobacz pod korkiem wlewu oleju.


maz na korku lub bagnecie jest tez oznaka jazdy na krotkich dystansach . Przygazuj ostro i delikatnie nie gaszac silnika odkrec korek od chlodnicy( nie do konca) jesli wywala płyn to uszczelka sprawdz tez olej czy majonez sie nie zrobił
A ubywa plynu chlodniczego w zbiorniku
Dzi¶ zmieniłem uszczelkę z pod głowicy i nadal kopci, więc mog± to być pier¶cienie lub uszczelniacze zaworów.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •