Graczem będąc…
witam jako ze padła mi uszczelka pod głowic± wicieki oleju s± coraz wieksze przyszedł czas zeby j± wymienic i teraz pytanie chce j± splanowac 1 mm czy nie jest to czasem za duzo firmy które to robia planuj± 0.01 mm.Ps oczywiscie przy okazji nie obedzie sie bez małej polerki kanałów
ja mam lanosa 1.5 8v i już mam 5 uszczelke i nie planowałem głowicy to jest po prostu bez sensu to jest wina fabryczna ze cieknie olej a uszczeliki s± zrobione z papieru ja mam gaz i to dopiero wypala uszczelki
ja mam lanosa 1.5 8v i już mam 5 uszczelke i nie planowałem głowicy to jest po prostu bez sensu to jest wina fabryczna ze cieknie olej a uszczeliki s± zrobione z papieru ja mam gaz i to dopiero wypala uszczelki
Wymieniłe¶ 5 uszczelkę bo nie planowałe¶ głowicy i to jest główny powód. Owszem Ople i DU maj± to do siebie że cieknie pomiędzy 3 i 4 cylindrem (sam to miałem w lanim 1,5 8V, ale było to tylko pocenie - uszczelka pod głowicę ma taki charakterystyczny uszczelniaj±cy "pasek" o profilu półkola który lubi czasami pu¶cić. Dobra markowa uszczelka rozwi±że ten problem) U mnie wła¶nie tak było i planowanie nie było potrzebne. Jesli na uszczelce widać czarne przebarwienie ¶wiadcz±ce o tzw przedmuchu to planowanie potrzebne ale nie aż 1mm