ďťż

Graczem będąc…

Hej hej,

myślę, że taki temat mógł już być poruszany, tylko nie mogłem się doszukać.

Problem tkwi w wymianie klocków hamulcowych. Otóż, wg książki Morawskiego "Daewoo Espero" mam w samochodzie zacisk hamulcowy typu C1, tzn. że aby wyciągnać klocki muszę odkręcić śruby mocujące zacisk do wspornika (bodaj). Z tym że na rysunku w książce widać, że powinienem odkręcić dwie zwykłe śruby z łbem sześciokątnym, a nijak takich na zacisku nie widać.
W ich miejscu są natomiast dwie tuleje, które na pierwszy rzut oka są śrubami imbusowymi. Pytanie moje (a właściwie dwa) są następujące:
1. Czy to możliwe, aby to były TE śruby, które mam odkręcić, żeby zdjąć zacisk?
2. Jeśli tak to jakiej wielkości kluczem śruby te odkręcić?

Z góry dzięki za odpowiedź
Pzdr!

(W Escorcie było łatwiej )


po prostu wychodzi na to ze wcześniej sie zapiekły i ktoś je pozrywał rozwiercił i zrobił na warsztatowy łatwiejszy przy wymianie sposób (dla siebie ) co do rozmiaru nie mam pojęcia
sorki kolego ale bzdury piszesz espero ma kilka mocowań zacisku hamulcowego jednym z nich jest własnie ten wymienione przez pytającego powiem w nawiasie że jest to najgorsza opcja sruby imbusowe i tulejki kture bardzo łatwo sie zapiekają Poprostu wejś dobry inbus i odkręć te śruby potem zdemątuj tulejki wyczys je dobrze i nasmaruj odpowiednim smarem w twoim autku one są bardzo wazne są tam też gumki powinny być nie uszkodzone
zdziwiło mnie to bo ja z takim czymś się spotkałem i kolega mówił ze miał przerabiane mocowanie


Sam zacisk jest mocowany do jarzma na 2 śruby klicz 13 lub 15 nie pamietam
A jarzmo jest mocowane na śruby imbusowe do zwrotnicy koła





w espero przy tym zacisku pewnie będzie imbus



sorki kolego ale bzdury piszesz espero ma kilka mocowań zacisku hamulcowego jednym z nich jest własnie ten wymienione przez pytającego powiem w nawiasie że jest to najgorsza opcja sruby imbusowe i tulejki kture bardzo łatwo sie zapiekają Poprostu wejś dobry inbus i odkręć te śruby potem zdemątuj tulejki wyczys je dobrze i nasmaruj odpowiednim smarem w twoim autku one są bardzo wazne są tam też gumki powinny być nie uszkodzone
Koledze to rozum poszedł na spacer ? Jak może kol . pisać że ktoś pisze bzdury skoro kolega dopiero napisał coś co zupełnie mija się z prawdą.
sorki kolego ale bzdury piszesz espero ma kilka mocowań zacisku hamulcowego jednym z nich jest własnie ten wymienione przez pytającego powiem w nawiasie że jest to najgorsza opcja sruby imbusowe i tulejki kture bardzo łatwo sie zapiekają Poprostu wejś dobry inbus i odkręć te śruby potem zdemątuj tulejki wyczys je dobrze i nasmaruj odpowiednim smarem w twoim autku one są bardzo wazne są tam też gumki powinny być nie uszkodzone
Koledze to rozum poszedł na spacer ? Jak może kol . pisać że ktoś pisze bzdury skoro kolega dopiero napisał coś co zupełnie mija się z prawdą. ja teraz się pogubiłem

[ Dodano: 2009-09-03, 23:11 ]
już się dowiedziałem czym się różnią te imbusowe są typowe oplowskie i lepsze
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •