Graczem będąc…

Mam pytanie, czy mo¿liwa jest wymiana uszczelniacza górnego, ³±cz±cego maglownice z wa³kiem krzy¿akowym, bez demonta¿u maglownicy. Je¶li jest to mo¿liwe, to czy po odkrêceniu wa³ka nic siê nie przestawi w ustawieniu? Mam spore wycieki z tego uszczelniacza. Jest to wersja CDX


Jest taka mo¿liwo¶æ, sam to robi³em. Jest to do¶æ upierdliwe ale do wykonania w ci±gu godzinki. Trzeba tylko odkrêciæ wa³ek od przek³adni i odsun±æ go na bok (jest na kwadracie wiêc nic siê nie przestawi). Potem tylko zabezpieczenie i uszczelniacz trzeba wyj±æ, o oczyszczeniu powierzchni nie wspomnê. No i wbiæ nowy uszczelniacz (do¶æ trudne), zabezpieczenie, skrêcenie i gotowe. Warto co¶ podstawiæ pod maglownicê o ca³y czas bêdzie wycieka³ p³yn.
Wymieni³em uszczelniacz cztery miesi±ce temu i nadal jest suchy.
Musia³e¶ zluzowaæ ca³± maglownice? samego wa³ka nie mogê ¶ci±gn±æ
Nic nie luzowa³em, zdj±³em sam wa³ek. Do wymiany kupi³em zestaw o numerze 520805 (chyba) wg katalogu Daewoo za chyba 50 z³. U¿y³em tylko uszczelniacza i pier¶cienia zabezpieczaj±cego. Sam uszczelniacz ciê¿ko dobraæ bo jest nietypowy.


Mam problem, mianowicie zrobilem wszystko tak jak piszesz Adamo8, odkrecilem krzyzaki zdjalem pierscien segera i czas zabrac sie do uszczelniacza... tylko wlasnie w jaki sposob to zrobic, czy wujmuje sie caly walek z przekladni czy jak? jak wyjac uszczelniacz?
czy do Leganzy pasuje maglownica z Espero lub Nubiry lub z jakiego¶ opla
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •