Graczem będąc…

Witam Mam pytanko jadac na LPG jak chamuje powiedzmy tak z 60-70 km poprzez wrzucenie sprzêg³a albo biegu ja³owego czêsto mi gasnie albo obroty spadaja prawie na zero ale jak chamuje silnikiem do 1000tys obrotow a potem sprzeglem jest normalnie trzyma 900obroto gdzies wyczytalem ze w starszych instalacjach trzeba raczej chamowac silnikiem czy to prawda gazownik go ogladal wymieni³ filtr gazu filtr powietrza dola³ p³ynu ch³odniczego ustawi³ obroty sprawdzi³ emisje spalin i powiedzial ze trzeba pojezdzic bo nie chce grzebac w zaplonie i w parowniku jesli nie ma potrzeby. Czy w starszych instalacjach trzeba raczej chamowac silnikiem czy moze trzeba jechac dalej do gazownika a moze to byc wina silnika krokowego???????


jak doda³ p³ynu ch³odniczego to znaczy ze ucieka ci p³yn a jak masz parownik i brak p³ynu ch³odniczego to wtedy bêdzie ci gas³ na ja³owym biegu wiem bo sam tak mia³em.
Sprawd¼ czy po je¼dzie na LPG parownik masz zimny - jak tak to sytuacja jasna.
Ju¿ gdzie¶ na forum widzia³em podobny temat.
Dziêki Czak narazie dolalem sporo plynu chlodniczego na probe i okazalo sie ze smiga super na gazie nawet nie przygasl po przelanczeniu z BP na LPGnczeka mnie teraz szukanie wycieku mam nadzieje ze to przewod gumowy albo opaska slimakowa pozdrawiam
Tak te¿ fakt z tym p³ynem ch³odniczym, nie mo¿e go byæ za ma³o. Ale po prostu w starych instalacjach gazowych membrany parownika s± zaklejone oleist± substancj± wydzielaj±c± siê z gazu i nie maj± ju¿ one takiej wydajno¶ci jak nowe co siê objawia m. in. ga¶niêciem przy wci¶niêciu sprzêg³a.


problem tkwi albo w silniku krokowym gazu, albo w parowniku, zdarzaj± Ci siê strza³y gazu ? jaki masz przebieg na tym reduktorze
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •