Graczem będąc…

Mam problem z zaplonem pali z zimnego natomiast zcieplego silnika nie chce zapalic-temat byl juz poruszany z malym wyjatkiem ,mam LPG,i obojetnie gaz czy benzyna nie chce zapalic....i jeszcze jedno pytanie czy macie wystrzaly przy redukcji biegow? co moze byc przyczyna prosze pomuzcie mam dosc pseudomechanikow zlodziei


wytsrzały moga być spowodowane nieodpaleniem ¶wiecy. Mieszanka cofa sie albo do filtra powietrza albo do układu wydechowego i tam wystepuje wybuch. A z nie zapalaniem ciepłego silnika: mialem podobne objawy, okazało sie u mnie ze membrana w redukrorze była pęknieta i po wylaczeniu zapłonu nadal była dostarczana mieszanka i "zalewala" silnik i mialem kłopoty z odpaleniem, dopiero po okolo pol minutowym kręceniu silnik odpalal. mi pomogła wymiana reduktora, koszt od 300-380zl BRC wraz z wymiana
Wielkie dzieki -to jest chyba to tylko szkoda ze taka droga ta membrana
w redukrorach marki bedini jest mozliwa wymiana samej mambrany, ale to koszt okolo 170zl. ja wymienilem caly reduktor i zaplacilem 320zl


Mam jeszcze pytanko jesli moge sorry ,jestem jeszcze laikiem o co chodzi ztym nieodpaleniem swiecy ,wymienilem kable i swiece sa nowe nie kumam o co chodzi a kupilem najdrozsze swiece jakie byly
pytaj o co chcesz, od tego jestesmy Ja stawialem wla¶nie na ¶wiece lub kable, ale jak masz nowe... Może cos nie tak z elektryka lub sterowaniem. Jedz na komputer to sie wszystkiego sowiesz co boli twoj silnik
Wielkie Dzieki
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •