ďťż

Graczem będąc…

Witam. Już kilka razy pomogliście i teraz też na to liczę. Zacznę od tego że szlag mi trafił silnik. Po odpaleniu przejechał ze 300 metrów zaczął się trząść metalicznie stukać i zgasł. Zaciągnąłem go do serwisu autoryzowanego na Włochy w Warszawie i tam mi go zrobili. Okazało się że pęcła jakaś sprężynka trzymająca tłok? czy popychacz? Wymienili zmienili uszczelniacze ponoć planowali głowice nowe uszczelki śruby. I teraz jest problem którego nie miałem przed a oni twierdzą że nie wiedzą o co chodzi. Jak potrzymasz silnik na wysokich obrotach to pomimo że nie nagrzał się jeszcze do 90 stopni to zaczyna wyrzucać płyn chłodzący przez zbiornik wyrównawczy. I nie jest on wrzący tylko wydaje się go za dużo albo jakby coś go wypychało. Pomóżcie o co chodzi bo nie wiem jak i za co opierniczać serwis a wiem że coś zrąbali. Pozdrawiam i czekam na sugestie.


zmień korek. Padł pewnie odpowietrznik w korku. To sie czesto zdarza w DU
Był zmieniany cały zbiornik wyrównawczy więc to nie to.
wyrzuca na zewnątrz jedz na maszynową w warszawie pytaj o warsztat pana Sławka on zajmuje się esperakami


Ok spróbuje. Zobaczymy co powie. Dzięki.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •