ďťż

Graczem będąc…

Otóż dzisiaj wymieniłem to co najważniejsze czyli jak w temacie. Mój problem polega na tym iż silnik głośniej chodzi niż przed wymianą. Klekocze jak diesel. Ale dwa razy lepiej chodzi jest bardziej dynamiczny. Trochę się boję czy aby mechanik dobrze wszystko zrobił Może to wina oleju (syntetyk 10W 40)? Jak narazie jestem załamany.

Silnik 2.0 16v (220 000 przebiegu)


może wcześniej był pół syntetyk 10w/40 lub masz wlane mniej oleju wtedy też klekocze lub wcześniej miał zalane więcej wlane i przyzwyczaiłeś sie mogłeś tez mieć źle wcześniej ustawiony rozrząd
Może to wina oleju (syntetyk 10W 40)

Olej 10W 40 to półsyntetyk
Pełny syntetyk to 5W 40. Zobacz ile oleju Ci mechanik wlał. Możesz mieć za mało. A jak nie to to źle ustawiony rozrząd jak kolega Markon, wspominał.
No właśnie całkiem możliwe, ale przed wymianą w środku było tak cicho że dziecko mogło usnąć

[ Dodano: 2009-07-03, 00:23 ]
Źle ustawiony rozrząd teraz tak? AHa ;/ a można tak jeździć?


raczej na własne ryzyko tak do puki nie stanie 220kkm to nie zły wynik
mimo przebiegu silnik wygląda dobrze, nawet lepiej niz te z przebiegami po 130000 Ale nigdy nie było w nim gazu.
Chciałbym nim jeszcze trochę pojeździć bo jak na razie najlepszy samochód jaki do tej pory miałem

Dzięki wszystkim za pomoc i pozdrawiam

[ Dodano: 2009-07-03, 23:41 ]
Nie chce Tworzyć nowego tematu więc odświeżę ten.

Znowu dziwne rzeczy tym razem na zimnym silniku jakiś dziwny dźwiek z silnika po zmianie każdej zmianie biegów po dwóch tysiącach obrotów. Jakby pisk ale taki bardziej metaliczny ;/ Ehh... chyba się załame
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •