Graczem będąc…

Mam problem z matizem
Wymieni³em pasek atrernatora i filtr paliwa

Gdzy silnik jest zimny do auto pracuje normalnie równo
Gdy siê nagrzeje to na luzie próbuje zgasn±æ.
Wbijaj±c biegi np.2 cilnik ci±gnie normalnie i w pewnym monencie dostaje mu³a tak jakby mia³ zgasn±æ.
Podje¿d¿ajem pod górkê na 3 biegu w po³owie górki dosta³ mu³a ja mu w gaz a on ledwo co jedzie wiêc redukcja na 2 bieg to poci±gn±³ normalnie i znowu mu³ .
Tak samo dzieje siê na prostej drodze

Mo¿e kto¶ mia³ taki przypadek
Auto nie ma du¿ego przebiegu gdy¿ na liczniku tylko 50 000km

Kable wysokiego napiêcia s± dobre a ¶wiece maj± pó³ roku

W zbiorniku Shell V-Power


wez wyjmij filtr powietrza i zatkaj mu na chwile dolot powietrza rek±. Sprawdz czy ciagnie powietrze ja tak w polówce mialem dla tego mi pozniej na gazie nie chcial jezdzic
filtr powietrza tak¿e nowy jest
Filtr paliwa?? Zatkany katalizator albo t³umik??



W zbiorniku Shell V-Power

To mo¿e byæ odpowied¼ na twój problem shell ma ostatnio syf nie paliwooo zacz±³em laæ na bp normalnie bajka nie to auto a pozatym dzia³o mi sie jeszcze tak jak mia³em walniêta kable wysokiego napiêcia najprawdopodobniej jesli nie paliwo kable mog± mieæ przebicia
Tak te¿ mia³em kiedy¶ problem z paliwem na schell,
po nalaniu ¶wierzego paliwa z innej stacji by³o
jak rêk± odj±³.
Filtr paliwa?? Zatkany katalizator albo t³umik??

Filtr wczoraj zmieni³em. Co do wydechu to raczej nie powinno nic mu byæ przy przebiegu 50 000km.

To mo¿e byæ odpowied¼ na twój problem shell ma ostatnio syf nie paliwooo zacz±³em laæ na bp normalnie bajka nie to auto a pozatym dzia³o mi sie jeszcze tak jak mia³em walniêta kable wysokiego napiêcia najprawdopodobniej jesli nie paliwo kable mog± mieæ przebicia

Zawsze tankowany na jednej stacji ORLEN i ju¿ przed zatankowaniem Shella tak siê dzia³o
Co do wydechu to raczej nie powinno nic mu byæ przy przebiegu 50 000km Masz racjê Pawe³, ale sprawd¼, bo kiedys mojemu tacie nawali³ uklad wydechowy juz przy przebiegu 40 tys km... A mi po zmianie przy 30 tys km i da³em na przelot, bo ja zawsze jezdze na wysokich obrotach... Wiadomo ze ci±g³a jazda na wysokich obrotach negatywnie wp³ywa na uklad wydechowy... Ale sprawdz najlepiej u t³umikarza...
zaczynacie od wydechów niewiadomo od czego a kable WN czasem nie maj± przebiæ? sprawd¼
Przy uszkodzonym katalizatorze bêdzie taki charakaterystyczny metaliczny odg³os z pod auta, a jak to Twoje nie ma mocy to mo¿e kable kiepskiej jako¶ci si±, do¶æ czêsto tak mia³em ¿e przyje¿dza do mnie matek i kable s± z³om a go¶æ siê k³óci ¿e nowe kupi³ ! Sentecha ! zak³ada moje GM i jest git Po¿ycz chocia¿ od kogo¶ na próbe innych przewodów :mrgreen:

a druga sprawa, nie ga¶nie CI jak siê zagrzeje? tak po prostu? jedziesz i ga¶nie?
Przy uszkodzonym katalizatorze bêdzie taki charakaterystyczny metaliczny odg³os z pod auta, No ale zapchany katalizator to wiadomo i silnik nie wchodzi w obroty dobrze ja tak mialem w lanosie i teraz mam przelot
ale bêdzie tak ¶miesznie "brzêczeæ"

Pawle :eh: brzêczy ?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •