ďťż

Graczem będąc…

Witam mój problem wyglada tak ze CZASAMI zwlaszcze jak wyprowadze ledwo samochod z garazu w momencie potrzeby zahamowania gdy naciskam na pedał hamulca jest strasznie twardy i pojazd bardzo slabo hamuje. W czym tkwi problem? czy to przyczyna zapowietrzonego układu? czy jakies wieksze koszty?
Pozdrawiam i proszę o odpowiedz.


CZASAMI zwlaszcze jak wyprowadze ledwo samochod z garazu w momencie potrzeby zahamowania gdy naciskam na pedał hamulca jest strasznie twardy

Na zgaszonym czy zapalonym silniku?

Na zgaszonym to normalne bo brak jest podcisnienia (tak jak by wspomagania).

[ Dodano: 2009-03-15, 14:29 ]
czy to przyczyna zapowietrzonego układu?

To raczej miękki pedał

Do wymiany : PRZEWÓD PODCIŚNIENIA SERWA 51030A78B01-000

Uwaga, pod maską są dwa gumowe wężyki doprowadzające ciśnienie do serwa; jeden, przyłączony bezpośrednio do serwa (podciśnieniowego mechanizmu wspomagającego, czyli tej puszki, na której osadzona jest pompa hamulcowa), nie ma żadnego zaworka; zaś drugi, przy kolektorze ssącym, posiada zamontowany w środku zaworek i o tym właśnie wężyku pisze.
najprawdopodobniej pompe hamulcową szlak ci trafia ;/ chwile twardy pedał a potem się robi elegancki ? jak tak to masz problem z pompą
Na odpalonym silniku i robi sie to bardzo rzadko. Wyjezdzam z garażu jest git --> przejezdzam 100m ( bo tyle mam do skrzyzowania na ktorym to najczesciej wystepuje ) naciskam na pedał i jest bardzo twardy, zachamowalem jakos jade dalej i juz wszystko w porządku hamuje bardzo dobrze.


Wymień sobie przewód łączący kol. ssący z srewem. Tam znajduje się zaworek odcinający i on jest niesprawny.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •