Graczem bÄdÄ câŚ
Byłem ostatnio na rutynowym przeglądzie bo mam mały luz na lewym kole i drga mi kierownica przy gwałtownym hamowaniu.
Co do luzu to diagnosta stwierdził lewy drążek kierowniczy do wymiany. Czy po wymianie znikną drgania przy hamowaniu?
Czy wymienić jeden drązek czy oba razem z końcówkami?
Jezeli chodzi o hamulce to słabiej bierze lewy, sugerował diagnosta że może być zapieczony tłoczek, jak sie za to zabrać? da sie naprawić czy wymiana mnie czeka?
cylinderkow sie nie naprawia, a co do drazkow radze wymienic oba.
a mzoe to krzywe tarcze mnie tez drga wlasnie od tarcz przy hamowaniu a drazki wymienia sie parami
a jak najłatwiej sprawdzić czy tarcze są krzywe?
jak bedziesz jechac tak od 60w zwyz i hamowac delikatnie wytracajac predkosc bedzie bila kierownica mocno to znaczy ze to tarcze daja te drgania ja tak mam ciezko utrzymac kierownice jak sie hamije
jeszcze jedno pytanko, czy dużo roboty przy wymianie drażka kierowniczego w tico???
Jeżeli masz zwichrowaną tarczę to wymień ja jak najszybciej, gdyż drganią mogą rozwalić maglownice.
Cytat: jak bedziesz jechac tak od 60w zwyz i hamowac delikatnie wytracajac predkosc bedzie bila kierownica mocno to znaczy ze to tarcze daja te drgania ja tak mam ciezko utrzymac kierownice jak sie hamije wcale bo nie nie oszukuj jak będzi miał przpalone opony po chmowaniu lub krzywe felgi to tez to będzie wiem cos o tym bo walczyłem z tym
narazie chce sie zabrać za wymiane drążka bo diagnosta stwierdził że właśnie on powoduje minimalny luz na lewym kole, i pewnie to powoduje drgania kierownicy
Ponawiam więc pytanie czy dużo roboty przy wymianie drążka???
Cytat: Ponawiam więc pytanie czy dużo roboty przy wymianie drążka??? całego drążka czy końcówki ??bo to jest różnica , do końcówki nie 30 min roboty , osprzęt dobry klucz, i łotek aby wybic końcówkę ewentualnie ściągacz do końcówek
cały drążek
a po cholerę wymieniac drążek jak masz luz to na końcówce
http://allegro.pl/item730...z_2szt_je9.html
kolego jeżeli pytam o wymiane drażka to nie wciskaj mi że mam wymienić końcówki
[ Dodano: 2009-09-14, 22:00 ]
gdybym miał do wymiany same końcówki to nawet bym tematu nie zakładał, bo czynnośc prosta jak budowa cepa
drążek sie wymienia bardzo łatwo nie zajmuje dużo czasu , ale jeżeli masz luz na "drążku" czyli na końcówce to niewidzę potrzeby aby wymieniać cały drążek czy on jest krzywy ze ce dignosta stwierdził jego wymianę wyniesie cię to 2 razy drozej ale rób co chcesz twoja kasa ja bym zmienil diagnostę . po rugie jak by drążek był skrzywiony to auto nie miało by zbieżności a przy luzie ma końcówce ma luz na kierownicy i w tym przypadku wymienia się sama końcówkę
Ty swoje i Ja swoje. Prawda leże gdzieś po środku. Oczywiście dzieki za rade i tak jak napisałeś skorzystam z rady niezależnego diagnosty. Pozdrawiam
skozystaj bo naprawdę szkoda kasy na nie potrzbne wydatki pozdrawiam .
Witam po dłuższej przerwie. Byłem u wuja i miałem dostep do kanału więc odsunełem osłone z przegubu kulowego na końcu drążka kierowniczego. Druga osoba ruszała kołem i stwierdziliśmy luz właśnie na przegubie kulowym drążka. Wymontowałem cały drążek i potwierdziły sie moje przypuszczenia ze drązek jest to wymiany. Niestety na SKP nie ustawili mi zbieżności bo stwierdzili luzy na gumach od stabilizatora. Teraz mam pytanie bo u mnie w sklepie takie gumu są po około 3-4 złote. Czy takie tanie są coś warte??? Chodzi o te gumy przy zderzaku i te co wchodza ze stabilizatorem do wahacza.
Z góry dzieki
to jest zwykla guma toile ma kosztowac? jak chcesz i znajdziesz to kup gdzies drozsze.
mam jeszcze jedno pytanko, mianowicie odkręciłem obejmy mocujące drazek i nakrętki drążka przy wahaczu u problem jest nastepujący bo nie chce wyjść drążek z wahacza. ma ktoś z was jakiś sposób na to??? Z góry dzieki.