Graczem bÄdÄ câŚ
jest taki problem z gaźnikiem przepustnica w jednej pozycji dodatkowo filtr powietrza zalany samochód szarpie na niskich obrotach dosyć doże spalanie bo na pełnym baku zrobię nim 400 kilometrów czy będę wstanie sam ustawić ta przepustnice jak to zrobić czy coś jeszcze przytym należy zrobić potrzebuje pomocy . posiedziałem trochę przy autko i sprawa dziś wygląda tak
przepustnica zamknięta auto na zimnym silniku dobrze pracuje lecz po czasie z wrastaniem temperatury i kilku minutach ta sprężynka co steruje przepustnice w gaźniku otwiera się bez udziału dodawania gazu a to przeciecz chyba gaz ja powinien sterować , morze gaźnik jest w pozadku tylko co innego zawiodło . gdy ręcznie ustawie by zamknąć przepustnice silnik pracuje równiutko
uzupełnij tag kolego, proponuję Ci się wybrać do specjalisty od gaźników sam sobie z tym nie poradzisz
Te gazniki w Tico to wogole jakies posrane sa ;P Patrzylismy na niego ze Sledziem jak wyciagnelismy i doszlismy do wniosku ze zdecydowanie fajniejszy jest gaznik w Citroenie AX
urządzenie rozruchowe czyli przepustnica rozruchowa sterowana automatycznie przez silownik pneumatyczny oraz elemet woskowy,przymknięcie przepustnicy rozruchowej gdy silnik jest włączany odcina dopływ powietrza do przelotu z gażnika,wtedy powstaje w gardzieli duże podciśnienie gdzie wpływa paliwo z rozpylacza,element woskowy przymyka pzrpustnicę rozruchową.kiedy ruszamu autem z nie rozgrzanym silnikiem dzwignia sterująca połączona z przepustnicą główną otwiera przepustnicę rozruchową zmniejsza to podawanie zbyt bogatej mieszanki.
Ja proponuję jak chcesz sie bawić gaznikiem to ściągnij książkę do tico i poczytaj a póżniej sie baw.
ja robie 450 km na 14 '' 175 50 i zależy gdzie tankujesz.stacja a stacja jest różnica.
a co powoduje ze przepustnica otwiera się nie jest to odpowiedzialne elektro zawór spotkał się ktoś już z tym nie chce odawac auta do mechanika jak nie wiem co jest nie tak straciłem już zaufanie do mechaników
W przeciwieństwie do ogólnie złego zdania o gażnikach w tico mogę powiedzieć że jest to bardzo wdzięczny i dość sprytny gażniczek. Zrobiłem osobiście setki tych gażników i nie zdarzyło się nigdy aby nie można było go naprawić Jednakże aby te gażniczki móc naprawiać należy posiadać sporo wiedzy na ich temat . Tak więc nie radzę laikom napraw samodzielnych opierając się na Bujańskim i innym pseudoporadom.
ja tylko chce wiedzieć co jest przyczyna tej awarii wszystkie podzespoły zawsze sam wymieniam, rozkręcenia gaźnika na pewno się nie podejmę bo wiem ze go nie poskładam, tylko dlaczego ta przepustnica się otwiera co jest za to odpowiedzialne trzeba ustawić mieszankę ale wydaje mi się ze to nie to . z powodu tej przepustnicy samochód gaśnie mi na niskich obrotach muszę utrzymywać mu obroty bo w innym wypadku zgaśnie a a jak uda mu się chwile popracować na swoich obrotach czuć nie przepalone paliwo, które nie dostaje się do cylindrów świece suchutkie . dodam ze jak było kilka dni ciepło to nie było to tak odczuwalne niż temperatura znacznie spada
przepustnica otwiera sie pneumatycznie. jaki kolor nagaru masz naświecach,a może spadł wężk od podciśnienia z aparatu zapłonowego lub sparciał,paliwo bedzie czu bo przecież nasz automatyczne ssanie lub gdzieś dziurka w przewodzie paliwowym.