Graczem będąc…

na wolnych obrotach przestaje dzia³ac 1 cylinder
pozosta³e dzia³aj± poprawnie
- kompresjia poprawna
- iskra poprawna
- pasek rozrzadu i wa³ek rozrzadu wporzadku
--------------------


jeden? a który? a mo¿e pêkniêty masz przewodzik który idzie do takiego fioletowo - czarnego zaworku?
Napewno 1 cyl. W takich przypadkach nale¿y dok³adnie i jeszcze raz dok³adnie sprawdziæ stan wszystkich gumowych przewodów podci¶nieniowych ,oraz za¶lepiæ zaworek PCV [ po stronie niebieskiej ] ¶rubk±
dzieki za info
ca³e podcisnienie mia³em odczepione ³±cznie z serwem
b³ad dalej wystepowa³
czy orietujesz sie jak jest zbudowany kolektor ssacy czy w nim sie cos moglo od³amac i zablokowac przelot


Chyba nie bardzo rozumiesz o co mi chodzi³o . Ja pisa³em o przewodach podci¶nieniowych sterowania ga¿nikiem [ siwych] i EGR -em . A za¶lepi³e¶ zaworek PCV ? Zrób to o czym pisa³em i napisz jakie nast±pi³y zmiany.
Auto zachowóje sie tak jak by mia³ uszkodzenie przewodu wysokiego napiecia (swiecy)
odpada
poprzednia info- wykluczy³em wszystkie mozliwe podcisnienia
Teoretycznie powinno wszystko pracowaæ
Parametry kompresji sa poprawne
a jednak jest b³ad
silnik zachowóje sie jak by nie potrafi³ zassac paliwa na ten cylinder dlatego pytam o kolektor ss±cy
Drogi kolego - nie bêdê Ci robi³ wyk³adów na temat budowy , zasady dzia³ania itd. Powiem tylko ¿e zawór PCV jest podpiêty akurat pod kol. dolotowy blisko 1 cylindra. Zrób to o czym pisa³em . To Ciê nic nie kosztuje . No chyba ¿e chcesz bym zrobi³ Ci tikacza osobi¶cie . Zapraszam
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •