ďťż

Graczem będąc…

Witam , pomocy co sie stało pompa wyrzuca mi olej na silnik prosta na akumulator przez ten otwór przy pompie paliwa , dolałem olej aby dojechac do domu , czy to wina pompki czy to cos powazniejszego ?


Jak może pompa paliwa żygać olejem ? czegoś tu nie rozumie chyba. Może Ci bagnet wywaliło lub korek wlewu oleju ?
Jak może pompa paliwa żygać olejem ? czegoś tu nie rozumie chyba. Może Ci bagnet wywaliło lub korek wlewu oleju ?

Kolego przy pompie paliwa jest otwór w którym znajduje sie nie wiem do konca jakas chybna śrubka z tamtąd nagina mi olej ,tez mnie to dziwi wali prosto w akumulator , ja wiem gdzie jest bagnet ! po lewej stronie silnika tam jest wszystko ok , wiec mnie tez dziwi skad olej w pompie paliw i to rzyga tym olejem , nie wiem czy to pompa sie rozczelniła czy to cos powazniejszego , na 100% to jest olej benzyna ma specyficzny zapach

dodam ze juz mam problem z odpaleniem auta , tyle co dojechałem do domu i aut stoi wiem ze jak go przegazuje auto wchodzi na moment na obroty poczym sie dławi i gaśnie i rzyga tym olejem
Jak może pompa paliwa żygać olejem jesli jest napedzana mechanicznie to moze nie zawsze pompy paliwa byly elektryczne


kurde ale powiedzcie mi czy to pompka czy to cos powazniejszego
jak z pod pompki leci to po prostu trzeba zmienic uszczelke
[ Dodano: 2010-02-06, 17:07 ]
aznaczyłem wam skad leci mi olej , wiec może to was naprowadzi
marcinkuna, http://www.klubtico.org/t...7:faq&Itemid=25
marcinkuna, http://www.klubtico.org/t...7:faq&Itemid=25
super dzieki za wyjasnienie , ma nadziej że to tylko to będzie dam znac naradzie dzieki wielkie
Ja także miałem wyciek, skończyło się wymianą pompki.
To nie duży koszt. Około 40-50zł?
hm no panowie pompa paliwa wymieniona , tylko co sie dzieje , gaśnie mi jak dodaje gazu i to od razu , wydaje mi sie ze gaznik jest rozregulowany ,wie ktoś moze jak za to sie wziasc normalnie chodzi na wysokich obrotach ,jak sie uda przegazowac
na ciepłym czy na zimnym silniku?
powiem tam jak wymienilem pompke ,czyli byl na zimnym chodził jak żyletka , ale jak sie zagrzał zaczął szwankowac ,lekki gaz i tico zgasło , potem juz amen nie odpalił dopiero jak ostyg miał momenty ze chciał odpalic ale dopiero na popych i pełny gaz czyli na wysokuch obrotach
chodzi , tak jakby nie było niskich
To niestety nie pomogę a podłącze się do problemu, ponieważ mam chyba identyczne objawy.
Na zimnym odpala idealnie. Zaś jak po ~godzinie jazdy go wyłącze i postoi około 20minut to odpala, ale także gaśnie po wciśnięciu, ba! dotknięciu chociaż gazu. Da się przegazować jak się upre ale jazda raczej niemożliwa. Dopiero jak postoi jakąś godzine to odpali bez problemu i jedzie.
A do problemu się podłączam, ponieważ całkiem niedawno też wymieniałem pompe paliwa. Mineły może 3 tygodnie.
Słyszałem, że to może być cewka zapłonowa
Ja jeszcze tego nie rozgryzłem. Od wczoraj szukam na PFD tematu z podobnym problemem co by nie zakładać tematu bez potrzeby.
powiedz mi a dlugo ci kręci przed odpaleniem , bo mi na początku jak zimny to odrazu łapie za 1 przekręcenie , potem to juz wiadomo jak sie rozkreci , czy cewka ? nie wiem ja mam wymieniąną na używke tamta pierwsza mi zrobiła pożar pod maską, ale zobacze jeszcze tą cewke, bardziej skłaniam sie przy regulacji gażnika , wydaje mi sie że stara pompa podawala inną dawke paliwa i dlatego tak sie dzieje
Jak zimny to także dosłownie pierwsze przekręcenie.
Ja o tej cewce to tylko sugestie słyszałem i to raczej od ludzi którzy mechanikami nie są więc tylko sugeruje. W momencie gdy dowiedziałem się że masz podobne objawy po wymianie tego samego elementu to cewka mało prawdopodobna się wydaje.
Zapomniałem jeszcze dodać że po godzinnej jeździe, zgaszeniu, zapaleniu po ~20min to on tak, zapali i popracuje 2min? 5min? przejedzie 100, 200m? i dopiero wtedy go dopada i pada. Raz padł mi na światłach. Kompletna katastrofa.
Także uważam że to coś związanego z podawaniem paliwa, ale przyznam się że jestem kompletnym zielonym amatorem mechaniki dopiero, więc szukam sugestii jakichkolwiek
Jutro bede działal, dam znac jak mi sie uda wyjasnic ten problem
Witam , a więc coś się udało zrobić pokręciłem śrubką z oznaczenia niebieską strzałką czyli składem mieszanki oraz śrubką z oznaczenia strzałki czerwonej , auto jak narazie pali tylko ma czasem objaw jakiegoś dławienia i momentalnego braku paliwa , wydaje mi sie ze coś może byc przytkane po tym oleju , ale jak przejade wiecej kilosów morze się to przepali , mam taką nadziej , zobacze jeszcze jutro , czyli udało sie coś wyregulować chodź nie wiem czy dobrze .


Witam , jak narazie autko jeździ nie gaśnie , wystarczyło tylko wyrgulowac gaźnik, przejechałem 50 km pali na ciepłym i zimnym , teraz mu sprawdzam spalanie zobaczymy ile pali po tej regulacji , dam znać ....
i jak?
Witam , spalanie wychodzi w granicach 6 L na 100 wiec mysle ze ok , a wam ile pali
a wolne obroty podniosłeś mu czy obniżyłeś?
i z skladem mieszanki co zrobiles? na zasadzie prob i bledow?
metodą prób i błedów , a obroty obniżyłem
Witam mam podobny problem po wymianie pompy paliwa i filtru auto na PB odpala i gaśnie bo ma niskie obroty a na gazie jeździ ale gdy tylko nacisnę sprzęgło i puszcze pedał gazu to silnik gaśnie gdy daje gaz i wcisne sprzęgło to nie mieliście może podobne problemy??
Witam mam podobny problem po wymianie pompy paliwa i filtru auto na PB odpala i gaśnie bo ma niskie obroty a na gazie jeździ ale gdy tylko nacisnę sprzęgło i puszcze pedał gazu to silnik gaśnie gdy daje gaz i wcisne sprzęgło to nie mieliście może podobne problemy??

hm jak dla mnie masz coś z dyszami wez odkręć gaźnik i przedmuchaj je sprężonym powietrzem a i uważaj na uszczelke pod gaźnkiem łatwo ją rozerwać , dysze mogą być pozatykane
Podobnego nie miałem, ale możliwe, że masz zapchane te dysze lub prościej - może masz ustawione za małe obroty biegu jałowego.
da rade dojść do tej śrubki regulacji biegu jałowego bez wykręcania gaźnika?
Pewnie, że da radę najlepiej jest użyć do tego śrubokręta "beczułkę" a co ty chcesz go wyjąć i na stole ustawić obroty biegu jałowego???
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •