ďťż

Graczem będąc…

Witam, to znowu ja Otóż dwa dni temu miałem małe dofinansowanie skromnej kieszeni studenta i zatankowałem do pełna następnie trasa, 200km przejechane, a wskazówka dalej na full, no może jakieś 3 milimetry poniżej ostatniej kreski. Podejrzewam, że mógł się pływak zablokować z tego względu, że dawniej nie było dużo tankowane [odkąd je mam to tak do połowy baku lałem- kaska ] a wcześniej nie wiem, jak było. Jak go odblokować samemu, jeśli to to?


Jak go odblokować samemu
Porządnie rozbujaj samochód w lewo i w prawo.
Powinno pływaka ruszyć.
400km zrobione, a wskaźnik pokazuje połowę baku.. Huśtanie nie pomaga.. Co zrobić?
Jak jesteś zainteresowany to mogę odsprzedać nowypływak poziomu paliwa z kontrolką rezerwy [ kontrolkę podłączasz dodatkowo ]


Nie wiem, jak się go wyciąga ze zbiornika, ale to może być jedyne rozwiązanie (zawiesił się).
Nie sądzę że to wskaźnik na desce rozdzielczej, ale może też być taka opcja.
Zaczął bym od pływaka w zbiorniku.
kolego kontrolka rezerwy ci się zapalała?? jak tak to nic narazie nie rób poczekaj aż zaświeci sie kontrolka i wtedy będziesz widział jaki masz poziom paliwa na wskaźniku i czy jest pływak do wymiany takie jest moje zdanie .
kolego kontrolka rezerwy ci się zapalała?? jak tak to nic narazie nie rób poczekaj aż zaświeci sie kontrolka i wtedy będziesz widział jaki masz poziom paliwa na wskaźniku i czy jest pływak do wymiany takie jest moje zdanie .

Otóż posiadam Tictaca bez wyposażonej kontrolki rezerwy A nie chcę wyjeździć do pustego, żeby nie zatrzeć silnika syfem z dna baku.. Po 200km wskazówka opuściła się o jakieś parę mm poniżej kreski zaraz przy F, po 400 do połowy..
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •