Graczem będąc…

Tak jak pisa³em w innym temacie muszê wymieniæ silnik. mia³em w moim Espero 1.5 16V a wiem ¿e mo¿na wstawiæ jaki¶ od opla. Tylko jaki i czy du¿o jest przeróbek i roboty z tym???????


Poszukaj, byloooo ju¿ nie jeden raz...
Wstawiæ mo¿esz:
-2,0 8v (C20NE) 115 KM
-2,0 16v (C20XE) 150 KM
-2,5 V6 (C25XE/X25XE) 170 KM
-3,0 V6 (C30XE/X30XE) Niewiem dok³adnie ile KM
Z silnikami V6 troche wiêcej roboty jest ale potrafi± siê odwdziêczyæ d³ugowieczno¶ci±, za¶ rzêdówki 8v i 16v to nie du¿o roboty i te¿ sie op³aca
a je¶li chcia³bym za³o¿yæ zwyk³y 1.6 16V to trzeba co¶ przerabiaæ??? Elektryke komputer albo co¶ w tym stylu??? Czy mo¿na tak za³o¿yæ i bêdzie lata³??? Proszê o pomoc
jest jest sterowany za pomoca ecu to jego takze musisz przelozyc. Napewno nie bedzie P&P.


Ale po co 1,6 16v wk³adaæ? W ogóle nie op³acalne. W 2.0 mo¿na sie bawiæ i wcale nie pali du¿o wiêcej ni¿ 1,5 16v, a efekt zajedwabisty Za swap zap³acisz 800z³ do 1000z³ silnik za 2 ty¶ tak + tam rozrz±d i masz za +- 3500 z³ auto które ZAPIERDZIELA
kotek a ty juz wymieniles panewki czy zastanawiasz sie na zmiana silnika? Bo jesli juz wymieniales to czy jest sens zmieniac? no chyba ze masz fantazje ale 1,6 16V z daewoo to 106KM ? zwuykly 8V 2.0 ma 115, 16V 2.0 136 lub 150. i ceny nie sa wygorowane. Jak cos szukaj cali lub omegi rozbitka lub jakiegos szrota. Za jedno lub drugie zaplacisz nie wiecej niz 2kzl. Silnik bierz, elektryke a reszta na zlom lub dalej handel.
polecam ci ten silniczek co kol Mayster892, ja osobi¶cie wybra³bym -2,0 16v (C20XE) 150 KM za wiele kombinacji nie ma a efekt
A jak chcesz tanio je¼dziæ i mieæ ma³o awaryjn± jednostkê to bierz C20NE. Bêdzie siê lepiej zbiera³ od Twojego starego a mniej spali przy tym.
Kombinacji masz du¿o, tylko to ju¿ zale¿y od Ciebie sam bede wk³ada³ do nexa C20XE bo jak dla mnie to takie optymalne i nie za drogie. Mam pó¼niej baze pod turbo i ponad 200 kucy moge mieæ. C20NE mnie osobi¶cie nie satysfakcjonuje... ale to ¿e mniej awaryjne to sie zgodze Jak chcesz to odsprzedam Ci moje 1,5 16v shamowane na 98 KM je¿eli chcesz sprawny silnik
Panowie dziêki za podpowiedzi ale nie staæ mnie obecnie ¿eby wstawiaæ 2.0. Narazie chcia³em go tylko uruchomiæ bo stoi a ja na pieszo chodzê i muszê co¶ kupiæ ¿eby wstawiæ. My¶lalem ¿e z tym 1.6 nie bedzie problemu bo tañsze sa na allegro ale widzê ¿e bêdê musia³ co¶ pomy¶leæ.
Zadowoli³oby mnie cokolwiek aby chodzi³. My¶lalem nawet ¿eby sam dó³ dokupiæ. Mo¿e wie kto¶ kto mo¿e mieæ sam blok z wa³em i t³okami( sprawne) za grosze. Mo¿e komu¶ zbywa???
Szczerze to niebawi³bym sie ju¿ w 1.5 zainwestuj kup se C20NE a wierz mi ¿e nigdy Cie nie zawiedzie oczywi¶cie jak bedziesz dba³ bo jak kupisz sam dó³ to i tak zap³acisz za remont nie malo a to ju¿ sie nie op³aca Ewentualnie mo¿esz wstawiæ silnik z espero 2,0 8v tam bodaj¿e jest co¶ ko³o 105 koników a wi±zka Ci zostaje bo na tej samej poci±gnie
mayster a ile chcia³by¶ za ten swój 1.5 bez osprzêtu????

[ Dodano: 2010-01-31, 14:04 ]
Je¶li chodzi o robote to sam wszystko zrobie tyle co uszczelki bym musia³ dokupiæ
Wiesz ju¿ wczoraj moje 1,5 zosta³o zarezerwowane bo nic nie napisa³e¶.
o szkoda trudno muszê szukaæ dalej. jak kto¶ bêdzie wiedzia³ o jakim¶ tanio porszê o wiadomo¶æ pozdro wszystkim
Kolego ostrzezenie dostajesz za nieznajomosc regulaminu i zakldaanie tego samego tematu kilka razy.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •