Graczem będąc…

witajcie,, mam dylemat jak± instalacjê za³o¿yæ do Nexii 8V ,chodzi oto ¿e zim± do pracy bêdê mia³ ok 10km, auto niestety musi staæ na dworze, wiem ¿e sekwencja jest lepsza od mieszalnikowej ale problem polega na tym ¿e sekwencja w³ancza siê przy temp. miñ 30-stopni i nie wiem czy czasami zim± wogule siê prze³±czy na gaz albo pó³ drogi na PB dorad¼cie


Przy sekwencji na LPG powinno prze³±czyæ po 1-2 km.
Mikser jest tañszy, sprawdza siê w do¶æ dobrze w 1.5 8V ale musisz pamiêtaæ o regularnej wymianie ¶wiec i przewodów. Oblicz jak szybko Ci siê zwróci instalacja i ile zamierzasz je¼dziæ Nexi±.
Sekwencja - niewiele drozsza, nizsze spalanie, zdrowsza dla silnika, mniej problematyczna
Mia³em w nexii 1.5 8V mieszalnik i nie mia³em ¿adnych problemów z dzia³aniem auta i instalacji ( instalacja LANDI ) teraz mam lanosa 1.5 8V z mieszalnikiem ( BRC Just Junior ) i czasem zdarza³o mu siê strzeliæ. Dopiero sklepanie przerw na ¶wiecach do 0,6 mm pozwala na spokojne u¿ytkowanie. Wychodzi na to, ¿e co samochód i instalacja to ró¿ne efekty wspó³pracy... Ogólnie te samochody dobrze znosz± II gen a ten typ instalacji na ogó³ pozwala je¼dziæ na zimnym silniku na gazie. Sekwencja jest mniej problematyczna ale wiêcej benzyny bêdziesz zu¿ywa³. Z drugiej jednak strony mniejsze zu¿ycie benzyny mo¿e siê zem¶ciæ pó¼niej w postaci przytkanych wtryskiwaczy... S³ysza³em opiniê, ¿e dobrze za³o¿ona II gen dzia³a lepiej ni¿ ¼le za³o¿ona sekwencji. Ale nie mia³em okazji sprawdziæ prawdziwo¶ci tej hipotezy.


No w³a¶nie,,sekwencja musi kosztowaæ ¿eby nie stwarza³a problemu, a z tym prze³anczaniem s³ysza³em ró¿ne opinie, w³a¶ciwie powinna prze³±czyæ siê po ok 2km lecz w praktyce to inaczej wygl±da,szczególnie zim±, wiadomo silnik nie cierpi,w generacji 2-giej najgorsze strza³y narazie dziêki koledzy za wypowiedzi chyba wpakujê 2-g± generacjê
Mia³em w nexii 1.5 8V mieszalnik i nie mia³em ¿adnych problemów z dzia³aniem auta i instalacji ( instalacja LANDI ) teraz mam lanosa 1.5 8V z mieszalnikiem ( BRC Just Junior ) i czasem zdarza³o mu siê strzeliæ. Dopiero sklepanie przerw na ¶wiecach do 0,6 mm pozwala na spokojne u¿ytkowanie. Wychodzi na to, ¿e co samochód i instalacja to ró¿ne efekty wspó³pracy... Ogólnie te samochody dobrze znosz± II gen a ten typ instalacji na ogó³ pozwala je¼dziæ na zimnym silniku na gazie. Sekwencja jest mniej problematyczna ale wiêcej benzyny bêdziesz zu¿ywa³. Z drugiej jednak strony mniejsze zu¿ycie benzyny mo¿e siê zem¶ciæ pó¼niej w postaci przytkanych wtryskiwaczy... S³ysza³em opiniê, ¿e dobrze za³o¿ona II gen dzia³a lepiej ni¿ ¼le za³o¿ona sekwencji. Ale nie mia³em okazji sprawdziæ prawdziwo¶ci tej hipotezy.

potwierdzam ostatni± kwestiê. mialêm II Gen - Landi renzo, sprawowal± sie super, zmienilem na sekwencjê i by³y problemy. Nexia ma wtrysk benzyny fullgroup - wtryskiwacze pracuj± jednoczesnie i nie ka¿dy gazownik potrafi dobrze zalo¿yc sekwencje. Tania sekwencja nie podejdzie i bêda problemy. Na sekwencji na pewno wiêcej benzyny spali, przy du¿ych mrozach tym bardziej, ale dobrze dostrojona bêdzie zdrowsza dla silnika.
radzio73,,,dziêki za wypowied¼ czekam mo¿e odezwie siê kto¶ jeszcze
ja zalo¿ylem sekwencjê bo lubiê czasami troche "podeptaæ" ;-)

ale II gen. jak dobrej firmy to te¿ daje rade sie je¼dziæ. mia³êm mikser strumieniowy i dziêki niemu nie dostawal± zadyszki na wy¿szych obrotach
Ja na BRC Just Junior tez nie mam zadyszki na wy¿szych obrotach i lanosik ciêgnie ¿wawo a¿ pod czerwone pole. Jakby nie te sporadycznie wystêpuj±ce strza³y to nie chcia³bym innej instalacji. W najwiêksze mrozy na odcinku 100m prze³±czam na gaz i jazda...
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •