Graczem będąc…

Witam,

kupilem niedawno tico i mam z nim problem , mianowicie przy pierwszym odpalaniu, albo po ostygniêciu silnika, samochod ciezko odpala (trzeba go przygazowaæ zeby odpalil) jak juz odpali to potrafi pu¶ciæ du¿± chmurê czarnego dymu, ¿e a¿ wstyd , chodzi wtedy na do¶æ wysokich obrotach i trzeba dosyæ d³ugo czekaæ ¿eby ,,och³on±³,, z tych podwy¿szonych obrotów. Co moze byc tego przyczyn±? Po zakupie zmienilem w nim tylko olej wraz z filtrem oleju. Na co nalezaloby zwrocic jeszcze uwage. pozdrawiam.


a spalanie na jakim jest poziomie
Jesli chodzi o spalanie , to nie jestem jeszcze pewien bo tico mam do¶æ krótko, oka¿e sie wkrótce. Co jeszcze ewentualnie moge dodac to ze kiedy¶ jak go tak do¶æ dlugo odpalalem , to z rury wypluwal jak±¶ ciemna ciecz (olej czy jak ) . A jesli mialby wysokie spalanie to na co mogloby to wskazywac?
to z rury wypluwal jak±¶ ciemna ciecz (olej czy jak )

jak olej to nie za ciekawie

A jesli mialby wysokie spalanie to na co mogloby to wskazywac?

prawdopodobnie ga¼nik do regulacji


jestem laikiem jesli chodzi o te rzeczy wiec prosze o wyrozumialosc , z tym pluciem z rury wydechowej zdarzylo mi sie moze dwa razy , wiec czego moze byc to przyczyna no i dlaczego tak kopci przy pierwszym rozruchu??
z tym pluciem z rury wydechowej zdarzylo mi sie moze dwa razy , wiec czego moze byc to przyczyna

po pierwsze to siê upewnij czy to napewno olej

no i dlaczego tak kopci przy pierwszym rozruchu??

zimny silnik plus z³y sk³ad mieszanki paliwowo powietrznej i mo¿e sobie pu¶ciæ dymka dlatego warto zrobiæ przegl±d ga¼nika jak ma spalanie w cyklu mieszanym wiêksze ni¿ 5,5 oczywi¶cie przy spokojnej je¼dzie
Niewiem jak inne Tica ale moje odpalam tak jak jest napisane w instrukcji i je¿d¿ê ju¿ 12 lat

jak jest zimny silnik nale¿y na sucho wcisn±æ peda³ gazu dwa razy a w zimie nawet do 4 razy ¿eby podaæ dawkê paliwa do cylindrów - i pali mi z pó³ obrotu silnika a je¶li mu wci¶niesz na d³u¿ej gaz i bedziesz krêci³ rozrusznikiem to na bank go zalejesz . Jak kto¶ przesiad³ siê z innego auta na Tico to trudno siê przyzwyczaiæ do tego typu zapalania.

Ps co do regulacji ga¼nika - na przegl±dy je¼dzi³em do autoryzowanej stacji DAEWOO i nawet tam mi z ga¼nikiem nic nie robili mimo , ¿e co 40 ty¶ km w ksi±¿ce serwisowej by³o napisane " czy¶cic i regulowaæ ga¼nik" poprostu stwierdzili , ¿e to jest ga¼nik koreañski nie do regulacji jak siê zepsuje to wymieni± na nowy stwierdzili , ¿e nikt siê na nim w naszej okolicy nie zna ewentualnie do Wawy kazali jechaæ.

No ale to by³o jakie¶ 9 lat temu.
Dzieki za podpowiedz.Co¶ w tym jest faktycznie po dluzszym kontakcie z Tico obserwuje iz uruchamianie silnika w ten sposob nie przysparza wiekszych problemow, natomiast przy probowaniu odpalenia z mocno wciskanym peda³em gazu samochod tak jakby sie zalewal i z wielkim trudem startuje wypuszczajac do tego chmure dymu.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •