Graczem będąc…

posiadam lanosa 1.6 16V 99' 149000km przebiegu. Jaki¶ tydzieñ temu wymieni³em uszczelkê pod g³owic± - przyczyn± wymiany by³o du¿e zu¿ycie oleju... ok. 1l a nawet wiêcej na 1000km no i zalany blok silnika olejem. Pod namow± mechanika zdecydowa³em siê na zrobienie "porz±dku z g³owic±" a mianowicie wymianê uszczelniaczy, przeszlifowanie gniazd zaworów no i oczywi¶cie planowanie do tego dosz³a jeszcze wymiana rozrz±du. po z³o¿eniu wszystkiego i przejechaniu 200 km okazuje siê, ¿e samochód bierze jeszcze wiêcej oleju ni¿ przed napraw±... Zdarza siê, ¿e przy uruchomieniu silnika z rury wydobywa siê jasno-b³êkitny dym i to w du¿ych ilo¶ciach. Mechanik twierdzi ¿e to wina pier¶cionków i ¿eby nie wchodziæ w koszta trzeba zalaæ mineralny olej (wcze¶niej la³em 5w30 elf syntetyk) tak te¿ zrobi³em.
Czy to mo¿liwe, ¿e jest to wina pier¶cieni? a mo¿e w g³owicy co¶ spierdzielili? sam ju¿ nie wiem co mam my¶leæ na ten temat. w³o¿y³em w ten interes 1100z³ i jest gorzej jak by³o - poza tym ¿e teraz mam suchy silnik. Mo¿e kto¶ zna siê trochê na tym...
dziêkuje z góry za odpowied¼.


Zmieñ mechanika bo Cie zrobi³ w balona i tylko wyda³e¶ kasê

A pier¶cienie masz zapieczone na bank!
j.w. za aseramati... Albo mechanik doopa, albo celowo Ciê tak zrobi³...
no dobrze ale chcia³bym czego¶ siê dowiedzieæ na temat tego problemu z olejem a nie mechanika co mo¿e byæ przyczyn±... muszê co¶ wiedzieæ ¿eby uderzyæ do niego z reklamacj±


no dobrze ale chcia³bym czego¶ siê dowiedzieæ na temat tego problemu z olejem a nie mechanika co mo¿e byæ przyczyn±... muszê co¶ wiedzieæ ¿eby uderzyæ do niego z reklamacj±

Jezeli wierzysz mechanikowi ze wykonal to co ci powiedzial ? - to moga byc jednak pierscienie do wymiany.
> czytalem na AK sporo o problemach z braniem oleju po remoncie glowicy w lanosach?
>sam stoje przed wymiana UPG i robieniem glowicy i zastanawiam sie czy wymieniac pierscienie czy nie?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •