ďťż

Graczem będąc…

http://www.czescidoaut.pl...is&k=947&id=361
Moja podobno jest zepsuta więc znalazłem taką. Musze do tego jeszcze coś kupić, czy to jest kompletne?


A regulamin czytał kolega?
Jeszcze nie, a co jest?
To czytam teraz
Zakładając nowy temat stosuj [TAG]


Już jest, a co do tematu wiesz cos?
Moja podobno jest zepsuta

Sam do tego doszedłeś czy ktoś kompetentny ci to stwierdził?
Mechanik, objawy to drżenie(mocne) kierownicy na dziurach(czyli wszędzie), kierownica ma takie jak by to nazwać luzy, tzn mogą nią ruszać na wszystkie strony.
A sprawdziłeś czy nie wysunęła się plastikowa tulejka centrująca kolumny kierowniczej? Połóż głowę na pedałach i zajrzyj czy ta tulejka jest wciśnięta w obudowę kolumny. Jeśli się wysunęła to dociśnij ją i zaciśnij 2 opaskami plastikowymi (zipami).
jutro sprawdze bo zajęty byłem i dam znać
No więc wreszcie miałem czas to sprawdzić. Jeśli chodziło o taki biały plastik to był on wysunięty więc wcisnąłem go ile sie dało i złapałem tymi zapinkami. Jednak jeszcze nie sprawdzałem czy coś to da, drgania powinny być mniejsze?

[ Dodano: 2009-10-10, 19:23 ]
Jazda próbna i zmiany znikome, na dziurach dalej słychać dudnienie z okolic kierownicy

[ Dodano: 2009-10-11, 10:10 ]
ktoś coś wie?
bardzo dziękuje za pomoc
odnawiając temat, zrobiłem co miałem zrobić ale nic to nie pomogło, myślicie że musze kupić nową przekładnie? te drgania mnie denerwują, dudnienie też na górze jest link
Końcówki drązków kierowniczych sprawdzałeś, bo one lubią hałasować.
jakbym wiedział jak one wyglądają poszukam fotek

Końcówki drążka też mogą być przyczyną luzów?
Końcówki drążka też mogą być przyczyną luzów?
Tak

Foto poglądowe

http://allegro.pl/item790...anos_nexia.html
tu jakoś inaczej wygląda, ale to to samo chyba
pojadę do sklepu spytać bo to najpewniejsze, a dziś dowiedziałem się o takim sklepie w Katowicach

[ Dodano: 2009-10-27, 20:50 ]
Otóż pojechałem do Stacji Kontroli Pojazdów, żeby sobie to sprawdzić. facet który tam był zapewnił mnie że to na pewno nie końcówki drążków(poza tym wujek mi powiedział, że w zeszłym roku je zmieniał ). Stwierdził również, że niekonieczna jest wymiana całej przekładni(bo się nie zabije). Powiedział, że stukanie może pochodzić z amortyzatorów lub z elementu łączącego przekładnie z...(tu nie pamiętam z czym). Już nie wiem co w końcu mam zrobić bo każdy mówi co innego.Pomysły?
Odświeżam, bo na drugą stronę już nikt nie zagląda
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •