Graczem bÄdÄ câŚ
zawieszenie jest ok gałki i sworznie po wymianie amory mają 70% sprawnoci ,luzów nie widac za to jest jakis luz na przekladni kierowniczej jak to usunąć?? bo na dziurach czasem stuka jak kolami szarpie
do wymiany 2 gumy z łożyska mechanik robił mi to dwa miesiące temu trochę sie naklął bo jest problem z ich zdjęciem, praca na kanale potrzebna długą łyżka by posprawdzać sworznie
do wymiany 2 gumy z łożyska mechanik robił mi to dwa miesiące temu trochę sie naklął bo jest problem z ich zdjęciem, praca na kanale potrzebna długą łyżka by posprawdzać sworznie
a o ktore gumy chodzi w maglownicy czy gdzie?
do wymiany 2 gumy z łożyska mechanik robił mi to dwa miesiące temu trochę sie naklął bo jest problem z ich zdjęciem, praca na kanale potrzebna długą łyżka by posprawdzać sworznie
a o ktore gumy chodzi w maglownicy czy gdzie? chodziło mi o stabilizatory bo one też powodują drganie, maglownica tez może być przyczyna, a czy ściąga przy jeździe,
nie sciaga właśnie no może minimalnie a podczas jazdy na nierownosciach -koleiny np czuć luz w ukladzie kierowniczym cos stuka i jakby na boki i kierownica lżej się wtedy kręci czuc to na kierownicy to moga byc stabilizatory?? da sie skasowac luz na maglownicy jakos czy wymieniac trzeba?