ďťż

Graczem będąc…

Przyszedł czas na wymiankę amorków. Jeden ma sprawność 62% wiec czas na wymianę. Moje pytanie? Jakie wybrać? Hart, Statim, KYB? Mam zamiar jeszcze nim pojeździć 2 lata. Pozdrawiam


A czego od nich wymagasz? Maja usztywnic auto? Maja byc mieciutkie? Czy poprostu maja byc tanie?
Jezeli to pierwsze to Bilstein B4, jezeli to drugie to KYB beda dobre albo Sachs Advantage, a tanie sa np KYB Oczywiscie wszystko gazowki Olejowki tansze ale szybciej sie zuzyja
kompromis: czyli cena i jakość. Gazówki odpadają , ponieważ na tyle są olejowe wiec parametry trakcyjne mogę ulec zmianie. (opinia przeczytana na temat amorków w Motorze a dotycząca mieszania typów amorków). A co do trwałości to nie ma reguły: u mnie wytrzymały seryjne 94 tys.km z przodu a z tyłu 72tys.km ( na tyle przy wymianie sprawność wynosiła 69% jednego i 82 % drugiego) ale walnęła sprężyna wiec od razu wymieniłem amorki. Sprężyny są od Astry kombi i jest git
Akurat jezeli chodzi sprawnosc, to te testy mozna miedzy bajki wlozyc Bo nie sa one w zaden sposob miarodajne
Moim zdaniem : Jezeli chcialbys troszke zainwestowac to najlepiej wymien wszystkie 4 amry ( i tak i tak dwa beda lepsze a dwa gorsze, wiec parametrow trakcyjnych nie zachowasz ) Przy wymianie 4 amorow - KYB Gazowe , ewentualnie SAchs Advantage ( ciut drozsze ).
Jezeli ujednak bedziesz wymienial tylko dwa amory, to polecam oryinalne olejowki. Pozdrawiam!


i chyba tak zrobię:) dzięki Ziemniak
Mały OT: mój ma przebieg prawie 120 tys i z tyłu mam jeszcze orginalne amory ze sprawnością 68%
i chyba tak zrobię:) dzięki Ziemniak
Spox, ciesze sie ze moglem pomoc
Koniec końców stanęło na amorkach QUINTON HAZELL. I przy okazji nowe łączniki stabilizatora no i oczywiście odbojniki
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •