ďťż

Graczem będąc…

Witam to znowu ja z moim problemem odnośnie sprężyn, więc tak na 14" 185/60R14 nesia wygląda super, ale jak już pisałem wcześniej jednak nawet po założeniu nowych felg dalej jest za wysoka, z tyłu, bo między oponą a nadkolem jest prześwit 6-7 cm (na oko mierzyłem bo w garażu ciasno), no i kurcze mam ten dylemat że wymieniłbym te spręzyny, ale żeby znowu nie były jaja, jak kupię te wzmocnione, to ona też będzie za wysoko siedzieć, a kupię zwykłe jak to kiedyś zrobiłem i będzie mi koło przykrywać no i automatyczniebędzie mi wtedy tarło po kole (a tego nie chcę bo za dużo mnie felgi i nowe opony kosztowały).
Co o tym myćlicie, może te z astry będą mocniejsze i będą auto w poziomie trzymały, no te amorki też mogę ewentualnie zmienić bo mam jej od nowości, może tutaj by się dalo coś pokombinować, czytałem że idzie kupić amorki o obniżony skoku (czy jakoś tak), może jakbym takie kupił to ściągnęły by trochę tył (chociaż nie wiem czy dało by się je założyć na teakie spręzyny mocne, bo sprężyny mam z opla omegi hłehłe)


To kup sobie sportowe Weiteca, albo jamexa -35mm w dół i po problemie oczywiscie są urtwardnione i koło nie bedzie ci ocierało, chyba, ze masz twarde amory (gazowe)
Jesli ci obciera to znaczy ze felgi maja za duze ET ( a wlasciwie za male :-) ). Kupno obnizajacych sprezyn nic nie da, chyba ze kupisz jakies naprawde twarde, ktore sie wogule nie beda uginac. Radzil bym powalczyc z rantami w nadkolach.
Niedawno kumpel wstawiał do nexii sedana spręzyny wzmocnione. wydaje mi się że były takie same jak te które ja miałem montowane oryginalnie, miały oznaczenia w postaci białych i niebieskich "kropek"
W sumie to nexia po ich zamontowaniu nie jest zbyt wysoka, krawędź opony jest na wysokości nadkola.
A jakie masz parametry nowych felg?


ja założyłem na tył springi od GSI i obcierało, wymieniłem amory na gazowe i nie obciera, najpierw musisz sobie sprawić nowe amory a wtedy można bawić się ze spręzynami
http://www.allegro.pl/ite...0_40_nowe_.html

Zastanawia mnie tylko czy ta firma jest wogóle coś warta, czy ten komplet jest wogóle wart zainteresowania, bo cena jest dość niska jak za komplet 4 sprężyn i 4 amorów i zastanawiam się czy to nie będzie zwykły szmelc, bo nie chcę wydać 800 zł, a podczas jazdy szczeli mi zaraz któryś z amorów
Co myślicie o tym komplecie czy jest wart zainteresowania, może ktoś kupować taki komplet tej firmy?
Ja nie wiem, sale podobno niemiecie firmy sa dobre
przy -40mm z tyłu bez wypychania nadkoli sie nie obędzie i raczej pasazerow też na poklad nie zabierzesz bo będziesz tarł po asfalcie
przy -40mm z tyłu bez wypychania nadkoli sie nie obędzie i raczej pasazerow też na poklad nie zabierzesz bo będziesz tarł po asfalcie Dodaję jeśli nie utwardnisz zawieszenia :diabeł:
Plus mój kumpel ma -60/-60mm i wozi ile chce i nie dzioeje sie nic złego pomiedzy podwoziem a asfaltem
ja mam -40 i nic nie trze a do tego mam zużyte amorki a co do podwozia to już chlapaki połamane ;-)
ja mam -40 i nic nie trze a do tego mam zużyte amorki a co do podwozia to już chlapaki połamane ;-)

zależy jeszcze jakie masz koła
Każdy mówi co innego.
Więc pytanie do osób które mają koła 185/60R14, dokładne parametry felg to 6J x 14, H2 ET37, jakie macie zamontowane spręzyny w swoich nexiach chodzi o sedana i jakie kupowaliście amortyzatory.
ja latem pomykam na 185/55/14 i mam założone z tyłu spręzyny od kadeta GSI i amory gazowe, spręzyny te obniżaja ok -10mm w porownaniu do seri wejdz na nasze daewoo (nexus z kujaw) i zobacz czy to by ci odpowiadało, sedany na tych springach siadają podobnie. Zaletą tych spręzyn jest to, że auto jest w pełni funkcjonalne
ja latem pomykam na 185/55/14 i mam założone z tyłu spręzyny od kadeta GSI i amory gazowe, spręzyny te obniżaja ok -10mm w porownaniu do seri wejdz na nasze daewoo (nexus z kujaw) i zobacz czy to by ci odpowiadało, sedany na tych springach siadają podobnie. Zaletą tych spręzyn jest to, że auto jest w pełni funkcjonalne

No pewnie że tak by mi pasowało, ale słuchaj kupowałeś te sprężyny jakiejś konkretnej firmy czy podskoczyłeś do sklepu i powiedziałeś że chcesz do kadeta gsi.I jeszcze jedno kupowałeś jakieś wzmocnione czy seria, no bo do nexii do przerąbane, zwykłe kupiłem 2 lata temu i 1 centymetr koła mi przykryło no to je oddałem, a teraz mam te kloce ale chcę się ich pozbyć i mieć auto prosto, więc zdecyduję się na te z kadeta, tylko jakbyś powiedział jescze czy są to seria czy jakieś wzmacniane.
I jeszcze jdeno mam pytanko czy z przodu zmieniałeś sprężyny na mc personach (bo mnie coś z prawej strony zgrzypi jak wjadę na nierównośc albo na większą dziurę, myślę że to może być sprężyna)
I jakie kupowałeś amorki, bo myślę o kayabach, ale chciałbym twoje zdanie usłyszeć jak ci się jeździ na tych gazówkach i jakiej firmy.

Zresztą sam zobacz jak moja jest nie apetycznie podniesiona i dla tego tak drążę ten temat bo mnie to wnerwia a nie chcę kupić takich sprężyn żeby mi auto siadło i przykryło koła, bo już to raz przeżyłem.

Oto zdjęciaq zamieściłem trzy żeby pokazać jak to wygląda

http://www.imagefap.com/gallery.php?gid=520824
Ale wysoki
Kup kpl. zawieche tylną tzn Sprężyny D&D i Amory gazowe

Ja mam seryjną zawiehe i wygląda tak

No widziałem już te sprężyny tej firmy D&D tylko pytanko to masz standard czy wzmacniane
ja mam standard oryginał daewoo

[ Dodano: 2007-02-17, 20:22 ]
D&D produkuje na potrzeby GM
ja latem pomykam na 185/55/14 i mam założone z tyłu spręzyny od kadeta GSI i amory gazowe, spręzyny te obniżaja ok -10mm w porownaniu do seri wejdz na nasze daewoo (nexus z kujaw) i zobacz czy to by ci odpowiadało, sedany na tych springach siadają podobnie. Zaletą tych spręzyn jest to, że auto jest w pełni funkcjonalne

No pewnie że tak by mi pasowało, ale słuchaj kupowałeś te sprężyny jakiejś konkretnej firmy czy podskoczyłeś do sklepu i powiedziałeś że chcesz do kadeta gsi.I jeszcze jedno kupowałeś jakieś wzmocnione czy seria, no bo do nexii do przerąbane, zwykłe kupiłem 2 lata temu i 1 centymetr koła mi przykryło no to je oddałem, a teraz mam te kloce ale chcę się ich pozbyć i mieć auto prosto, więc zdecyduję się na te z kadeta, tylko jakbyś powiedział jescze czy są to seria czy jakieś wzmacniane.
I jeszcze jdeno mam pytanko czy z przodu zmieniałeś sprężyny na mc personach (bo mnie coś z prawej strony zgrzypi jak wjadę na nierównośc albo na większą dziurę, myślę że to może być sprężyna)
I jakie kupowałeś amorki, bo myślę o kayabach, ale chciałbym twoje zdanie usłyszeć jak ci się jeździ na tych gazówkach i jakiej firmy.

Zresztą sam zobacz jak moja jest nie apetycznie podniesiona i dla tego tak drążę ten temat bo mnie to wnerwia a nie chcę kupić takich sprężyn żeby mi auto siadło i przykryło koła, bo już to raz przeżyłem.

Oto zdjęciaq zamieściłem trzy żeby pokazać jak to wygląda

http://www.imagefap.com/gallery.php?gid=520824

jak chcesz sprężyny od kadeta GSI to wejdz na www.ktk.prv.pl zaloguj sie na forum i na pewno u nich kupisz, z przodu mam sportowe springi ale amory są seryjne (do wiosny), z tyłu mam kayaby gazowe i jestem bardzo zadowolony, ale myślę że jak chcesz utrzymać zawiechę na normalnym poziomie to wsadz gazówki na tył i seryjne sprężyny powinno być na takim poziomie jak chcesz, bo jak założysz na tył springi od kadzia GSI to obawiam się że tył ci siądzie bardziej od przodu. Wejdz na stronkę, którą ci podałem to może znajdziesz nawet jakiś dobry komplet spręzyn od kadzia (najlepiej przód i tył)
Bourne_Nexus nie wiem który numer katalogowy miałeś do tych sprężyn bo na stronie D&D są dwa rodzaje do wyboru

1500280
1500316

Są dwa numery katalogowe nie wiem który przypuszczam że jedna jest standardowa a druga wzmacniana.

Czyli tak Bourne_Nexus masz sprężyny normalne nie wzmocnione czyli takie jak były oryginalne z tym cieńszym drutem na końcu a w środku grubszy, a nie te co mają na całej długości jednakowy grubszy drut(wzmocnione)
Indeks Marka pojazdu/zastosowanie Nazwa wyrobu Ciężar wyrobu (kg) Główny wymiar Oryginalny numer części
1500280 DAEWOO ESPERO / NEXIA Sprężyna Espero, Nexia - tył 2,38 O8,8/14,6 96 179 834
1500316 DAEWOO ESPERO / NEXIA Sprężyna Espero, Nexia - tył 2,10 O8,8/12,2 96 179 834
napisłeś to samo co ja u góry i dalej nie wiem które wybrać bo jeden są napewno wzmacniane a drugie standardowe
Witam. podoba mi sie Twoja Nexia z wysokim tyłem. Moja siedzi nisko mimo wymiany sprężyn na nowe. Kupiłem zwykłe najtansze (ok. 130zł komplet). Pozdrawiam.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •