Graczem będąc…
Witam.
Ostatnio zacz±³ mi padaæ do¶æ czêsto akumulator. My¶lê, ¿e wymiana paska klinowego mo¿e pomóc
Teraz pytanie, czy jest to trudna operacja? Na pewno kto¶ z was ju¿ to robi³ i mo¿e co¶ powiedzieæ.
Raz jak wymienia³em w oplu to spêdzi³em pó³ dnia w kanale, tak¿e chcia³bym wiedzieæ jak to wygl±da w Leganzie.
Pozdrawiam.
Ostatnio zacz±³ mi padaæ do¶æ czêsto akumulator. My¶lê, ¿e wymiana paska klinowego mo¿e pomóc
Dlaczego taki przypuszczenie ¿e to wina paska Mo¿e regulator napiecia pad³ , albo bateria ma ju¿ swoje lata i nie trzyma tak jak powinna .
Nie wystarczy podci±gn±æ na regulacji
Je¿eli chodzi o sam± wymiane to jest to banalna robota, nie trzeba odkrêcaæ ¿adnej ³apy silnika ani nic
jedno ALE: przed zdjêciem starego paska narysuj sobie na kartce jak obiega on wszystkie ko³a w pewien upalny dzieñ trudzi³em siê z pó³ godziny z za³o¿eniem paska, tzn z tym jak i z której strony ma on obiegaæ które ko³o
Nie wystarczy podci±gn±æ na regulacji
Samemu da radê to zrobiæ, czy jest potrzebny jaki¶ specjalny klucz?
Mogê spróbowaæ podci±gn±æ na pocz±tku.
Bateryjka powinna jeszcze ¶migaæ, st±d wniosek o wymianie paska
Napinacz jest automatyczny wiêc nic nie podci±gniesz
wymiana trwa 10 min nasadka tx do os³ony i bodaj¿e klucz p³asko oczkowy 19 do naci±gu rolki.
Przyjrzyj siê dok³adnie jak biegnie pasek bo po za³o¿eniu mo¿esz wywnioskowaæ, ¿e starczy na jeszcze jeden samochód.