Graczem będąc…

Witam mam problem. Posiadam Daewoo Espero z 1996 roku z silnikiem 2.0.
Silnik pracuje nierówno (zarówno na LPG jak i benzynie) g³ównie na wolnych obrotach (ale nie ga¶nie). Po niewielkim dodaniu gazu samochód mocno szarpie.
Podczas jazdy z prêdko¶ci± powy¿ej 2 tys. obrotów samochód zachowuje sie prawid³owo. Wymieniono aparat zap³onowy, przewody wysokiego napiêcia
¶wiece oraz cewkê zap³onow±. Nie wiem co zrobiæ szczególnie, ¿e mój kolega te¿ ma
Espero 2.0 i ma podobny problem. Wie kto¶ co jest nie tak?

Pozdrawiam Sebastian


a jak sonda Lambda
Sonda Lambda jest w porz±dku. By³a sprawdzana.
NIc nie piszesz o wymianie filtra powietrza,sprawd¼ silniczek krokowy (ten w dolocie)


Filtr powietrze jest wyminiony. Silnik krokowy na komputerze wykaza³ sprawno¶æ...wiêc problem tkwi chyba w czym¶ innym;/
a nie ³apie "lewego powietrza" na uk³adzie dolotu powietrza? doci¶nij puszki, posprawdzaj przewody od powietrza. Sprawdz w nocy czy nie skacz± Ci iskry po kablach i swiecach.
Filtr powietrze jest wyminiony. Silnik krokowy na komputerze wykaza³ sprawno¶æ...wiêc problem tkwi chyba w czym¶ innym;/
Ale mówimy o fabrycznym krokowcu (na kolektorze dolotowym przy przepustnicy) a nie tym od gazu.
A czujnik po³o¿enia przepustnicy?
Mo¿liwe ¿e ¿e pad³a Ci ceweczka w aparacie zap³onowym.Sprawd¼ czy nie masz "dyskoteki" pod mask±
Od kiedy to siê dzieje?Gaz zak³ada³e¶ teraz ?
a nie ³apie "lewego powietrza" na uk³adzie dolotu powietrza? doci¶nij puszki, posprawdzaj przewody od powietrza. Sprawdz w nocy czy nie skacz± Ci iskry po kablach i swiecach.

Nie ³apie lewego powietrza i iskry nie skacz±. Iskry skaka³y ale obecnie
kable i ¶wiece s± nowe.

Ale mówimy o fabrycznym krokowcu (na kolektorze dolotowym przy przepustnicy) a nie tym od gazu.
A czujnik po³o¿enia przepustnicy?
Mo¿liwe ¿e ¿e pad³a Ci ceweczka w aparacie zap³onowym.Sprawd¼ czy nie masz "dyskoteki" pod mask±
Od kiedy to siê dzieje?Gaz zak³ada³e¶ teraz ?

Silnik krokowy by³ sprawdzony (ten przy przepustnicy), a czujnik
po³o¿enia przepustnicy wymieni³em. Ca³y aparat zap³onowy jest nowy.
Ca³a instalacja jest nowa (od cewki po ¶wiece) wiêc nie ma "dyskoteki".
Problem pojawi³ siê po przejechaniu oko³o 1000 km na gazie ale obecne
objawy wystêpuj± równie¿ podczas jazdy na benzynie.
Mam ten samo problem z 1,5 DOHC. Spalanie na gazie ok 20l !!! Czy uda³o siê naprawiæ to espero 2.0 ? Proszê o porady
mia³em to samo w swoim lanosie. Przez 1000 km lpg chodzi³o ³adnie. Po tym dystansie ani na benzynie ani na gazie. Nierówno chodzi³, gas³, strzela³.Mechanicy tylko wymy¶lali
nowe usterki( a to komp silnika a to kolektor nieszczelny, chociaz byl szczelny, ró¿ne ró¿no¶ci wymy¶lali). Od kilku lat instalacje mam od³±czon±(fizycznie jest w aucie,tylko nie mam miksera i kable mam poroz³±czane) i jako¶ na benzynie ¶miga fajnie. teraz siê zastanawiam czy znowu lpg uruchamiaæ
mistrzowie sprawdzcei sobie rurke wylotowa od przewietrzania silnika tam prawdopodobnie jest dziura i lapie lewe powiretrze oszukuje sonde lambda a komputer podaje zla dawke paliwa i zalewa silnik powyzej pewnych obrotow silnik jest w stanie spalic nadmiar paliwa dlatego jest lepiej
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •