Graczem będąc…
Panowie mój problem polega na tym ¿e moja nubira 2.0 99' pali w mie¶cie 19l gazu, w trasie gdy jade do 100 pali do 12l z tym ¿e jest przykrucona na gazie tak ¿e jak wrzuce na benzynê to wydaje mi sie jak bym mia³ 200 kucy pod mask±.Regenerowany by³ parownik membrany itp, silnik krokowy od gazu wymieniony na register czyli ¶rubê po to aby obej¶æ sondê lambdê, gazownicy rozk³adaja rêce- stad moje pytanie dlaczego jst taka róznica miêdzy miastem a tras±, dlaczego tak du¿o pali choæ jest ukrucony na maxa i czy sonda ma znaczenie gdy jest register zamiast krokowego- chce poznac wasze opinie, co jeszcze moge wymienic czy sprawdzic, dodam ¿e b³edy odczyta³em i NIC.POMOCY
Regenerowany by³ parownik membrany itp,
jaki to parownik, czy przed regeneracj± te¿ tak du¿o pali³
dlaczego tak du¿o pali choæ jest ukrucony na maxa
a gazownicy wiedz±, ¿e jak ¼le wyreguluj± na ¶rubie to mog± siê wypaliæ zawory w g³owicy
czy sonda ma znaczenie gdy jest register zamiast krokowego
nie ma najmniejszego znaczenia, ale przez ¶rubê mo¿e wiêcej paliæ bo nie ma "sterowania" mieszank±
jaki masz przebieg
mia³em tak± sytuacje w seacie toledo kiedy¶ tyle ze mi palil 30litrów gazu na 100km.
wymieni³em czujnik temperatury wody i po problemie, czujnik niby dzia³a³, ale wydawa³o mi sie ze cos za nisk± temp. pokazuje i chyba przez to je¼dzi³ ca³y czas na ssaniu.
wymieni³em profilaktycznie bo kosztowa³ 25 z³ i to by³o to.
ja auto chodzi na ssaniu to utrzymuj± siê wy¿sze obroty
Przebieg 240ty¶.nie wiem czy wiedz± a co do spalania przed regeneracja by³o takie samo dlatego zdecydowa³em sie jechac do gazowników i oni polecili mi regeneracje bo membrany by³y juz faktycznie spruchnia³e.