Graczem będąc…

siemka, jestem tu nowy ale nie jest to moje pierwsze forum
wwczesniej bylem na golfie ale przesiadlem sie na LANOSIKA

mam nastepujacy problem i mam nadzieje ze pomozecie mi go chlopaki rozwiazac

-napalilem sie na alusy i wsadzilem do lanka POSTERTy 15x7j et35 ,z gumami 195/50/15 problem jest taki ze z przodu mam przeswit spory(ale z tym nie chce obnizac ani ciac) natomiast z tylu jest taka bania ze siedzi nizej(zapewne przez butle z gazem,tube i to ze ma 180 tys nabiegane) jak wpakowalem 2 kumpli ostatnio do tylu to ocieralo mi na dolkach i musialem jechac 60km/h i mam nadzieje ze to o "ranty" trze a nie o nadkola, a teraz jeszcze chce wsadzic zimowki na alusy gdzie guma jest wyzsza to juz wogole bedzie tarl, znacie jakies rozwiazania? jak zrobic zeby tyl nieco podniesc mysle ze z 2cm by bylo idealnie i stalby wkoncu prosto...

za wszelkie pomocne rady z gory dzieki
podzro
kamel 1984

p.s
jezdzil ktos w zimie na oponach 15/185 ?


Za³ó¿ nowe sprê¿yny wzmocnione. Napewno pójdzie w górê.
Poszukaj na allegro ;-)
Witam
Na takich nei jezdze,ale mozesz powiedziec jakie lanosa masz bedzie latej.
w sednanie nie powino ci o nic trzec, a hb to pewno a taki palstik od zderzaka,ktory trzeba sciac i bedzie git.
A moze masz za bardzo wywalone amory i sprezyny i to daletego?
Ja mam latem u siebie 7x15 ET40 i nic mi nie trza a gleba poszla w dol -50mm.
no mam lanosika w wersji sedan , no tak ale to et35 to jest takie dziwne bo musiaem kombinowac z pierscieniami zeby je dopasowac a w sklepie mi powiedzieli ze w zyciu takich nie widzieli ale wyglada zajefajnie,
w kazdym razie jest tak ze brakuje moze z 1cm do opony a jak ktos dosiadzie to sie ugina i dzisiaj zauwazylem - bo mialem brudna opone hehe ze jest slad lekkiego przetarcia ( nie rysowania czy ciecia) tak ze tylko brud zszedl z boku opony na czesci pionowej juz- dlatego wydaje mi sie ze to rant blachy rysuje, ale zamiast klepac to bym wolal usztywnic jakos i podniesc zdeczko

MATI a ty obnizales swojego jeszcze ? a jakie masz opony 195 czy 185? na zime alu czy stalowki ?


to jest troche dziwne.Mam na lato 195 i obnizonego 5cm w dol.a na zime stalowki bo szkoda mi polerowanego alu.a chlopacy z forum wrzucali nawet na ET20 i nic nie tarlo takze wydaje mi sie ze masz ostro sprezyny wywalone.wejdz sobie na http://autokacik.pl/postl...t=0&Board=lanos i poszukaj w archiwum napewno duzo znajdziesz na ten temat.
no bo nawet jak jechalem do siebie do domu - mam pod gorke i lekkie wyboje - to mi kumpel(sasiad) mowil ze gumy sie chowaja w nadkole i ze to widac ze jest miekki , ale co wymieniac w takim razie amory czy springi ?
sprawdz,ale napewno springi do wymiany choc nei iwem ile masz na kulan i jaki rok amorow ale skoro az tak to to tez pewno.
Siemka! Ja na twoim miejscu zmieni³bym zawieszenie na po³twarde i po problemie... W Lanosach s± strasznie miêkkie zawieszenia, ¿e auto zachowuje sie jakby p³ynê³o prawie jak statek... Kiedys pan mi mówi³ jak bêdê zak³adaæ felgi 16' to muszê zmiewniæ na twarde, bo inaczej nadkole bêdzie mia³o spotkanie z oponami...
a wlozyles te 16tki ?:) no dobra ale jak sie rozgladalem przed chwila na necie za sprezynami do lanka to sa tylko jakies wzmocnione od astry itd czyli praktycznie zwykla sprezyna... nigdzie nie widzialem "poltwarde" a sportowe odpada bo to wtedy jest obnizanie i przod trzeba wtedy tez robic a ja chce trszke dupke podniesc:))))))) pozdro

anyone anymore ideas???
Nie ma pó³twardych sprê¿yn, bynajmniej ja o takich w ¿yciu nie s³ysza³em.
Je¿eli chcesz podniesc ty³ to zamontuj te wzmocnione ;-)
hmm a moze mam amory wysmigane , chociaz nie sadze workow z piaskiem nie wozilem hehe a przeglad przechodzi bez kata - a jakby mu amory olejowe wepchac -sllyszalem gdzies z e sa ciut dluzsze to moze by podszedl????
Amortyzatory olejowe to s± w serii w Lanosie, jak je wymienisz to napewno troche Ci pojdzie tyl do góry, ale po wymianie sprezyn roznica bedzie bardziej widoczna ;-)
mowisz? no to sie pewnie na to skusze, ale najpierw trzeba zimowki naciagnac na aluski

a co z takimi bajerami jak federtellery? albo podkladki gumowe pod springi???
Wiadomo, ze nie mam po³twradych sprezyn, ale s± amory!!! Jak to mówi± u nas w klubie praetoriae o zawieszeniu, ze s± twarde (gwintowne), pó³twarde, i miêkke (olejowe)... A ja sam mam pó³twarde firmy KONI z regulacj±...

[ Dodano: 2006-11-02, 12:46 ]
A jak chcesz podnie¶æ dupke to kup zawieszenie nowe powy¿szaj±ce ty³ek auta, albo wysokie sprezyny... Moj tato kupi³ wysokie amory i na zime juz przygotowane te BMW M3, wysokie jak volvo crossroad :shock:
... albo podkladki gumowe pod springi???
Trochê Ci podniesie, ale nie du¿o, czasami potrafia wypadac ;-)
to trzeba je przmocowac opaskami i sa na miejscu caly czas,do puki ich nie sciagniesz.
A ja powiem moze tak - kumpel mia³ tigre na obnizonym zawieszeniu, mia³ j± tak cholernie nisk±, ze nie przeszed³by przegl±du, bo nie mog³ wjechac w warsztacie na rolki, kole¶ kupi³ takie smieszne gumy ktore sie wk³ada pomiedzy zwoje springów i po problemie, d¼wig³o mu go o chyba 1,5 cm, akurat zeby mog³ je¼dzic po ludzku :-)

A smiejcie sie:-P
to tyez ja o tym mowie tylko ze ja to tego nei wloze i przgladu nei przejde,bo bym ytlko na tych gumach jezdzil. :mrgreen:
Zapodaj na ty³ gazowe amorki i autko troszkê siê podniesie i nie bêdzie tak siadaæ jak kto¶ wsi±dzie.

Pozdrawiam!
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •